شیشه رفلکس

شیشه رفلکس دارای سطح شیشه با یک پوشش منعکس کننده نور و حرارت هستند که نور خورشید را منعکس می کند و در کاهش حرارت و درخشندگی نور موثراست.
چون شیشه رفلکس طوری ساخته شده که از بیرون فضای داخلی خانه مشخص نیست، از شیشه رفلکس برای پنجره و در برخی موارد برای بالکن استفاده می شود و گاهی به آن شیشه رفلکس بالکن نیز می گویند.
شیشه رفلکس دارای زیبایی بسیار بالا و تنوع رنگی مانند دودی، نقره ای، برنزه، سبز، طلایی و صورتی است و این مزیت آن را به پرطرفدارترین نوع شیشه تبدیل کرده است.
برای نمای ساختمان بهترین گزینه شیشه هایی است که یک طرف آینه و طرف دیگر شیشه رنگی است و به این نوع شیشه ها شیشه های رفلکس گفته می شود.
جدیدترین نوع شیشه های ساختمانی شیشه های رفلکس هستند و مکانیسم این شیشه طوری است که خاصیت انعکاس دادن نور و پرتوهای فرابنفش را دارد.

شیشه رفلکس پنجره

شیشه رفلکس پنجره دوجداره با ابعاد بزرگ بهتر است که از شیشه های رفلکس سکوریت شده استفاده کرد چون در این صورت احتمال شکستن شیشه به حداقل می رسد.
شیشه رفلکس پنجره در ابعاد مختلفی تولید می شود، شیشه رفلکس سکوریت اغلب به عنوان شیشه پنجره های دوجداره نمای ساختمانی کاربرد دارد چون مقاومت شیشه های سکوریت بیشتر از شیشه های ساده است.
شیشه های رفلکس پنجره در شب برعکس بوده و از سمت داخل آینه ای عمل می کند. این نوع شیشه از دو جداره، لایه داخلی شیشه شفاف و دیگری شیشه رفلکس ساخته می شود.
شیشه های رفلکس پنجره دارای خاصیت باز تابندگی است که نور و گرمای ورودی خورشید و میزان اشعه رادیواکتیو را به داخل ساختمان کاهش داده و تابستان ها بسیار مفید است. این نوع شیشه ها کارآیی کولر را افزایش می دهند.
شیشه رفلکس

قیمت شیشه رفلکس

قیمت شیشه رفلکس به ضخامت، رنگ، ابعاد و تک جداره یا دوجداره یا سکوریت بودن آن بستگی دارد و باید همه این موارد را برای محاسبه در نظر گرفت.
برای دریافت لیست قیمت شیشه رفلکس تک جداره یا دوجداره رفلکس با کارشناسان و مشاوران فروش دماوند گلس تماس بگیرید تا از قیمت های به روز شده اطلاع کسب کنید.
ساختار و ضخامت، دو فاکتور مهم و تاثیرگذار روی قیمت شیشه رفلکس است، بنابراین باید به کیفیت ساخت شیشه ها هنگام خرید توجه کنید.
قیمت شیشه رفلکس به عوامل زیادی ازجمله ویژگی و کاربرد آن نیز بستگی دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع شیشه که سبب افزایش قیمت شیشه رفلکس نسبت به شیشه های ساده شده است انعکاس متفاوت نور در روز است.
روزها نمای بیرونی شیشه حالت آینه به خود گرفته و داخل ساختمان دیده نخواهد شد و شب این ویژگی برعکس می شود و شیشه های داخلی حالت آینه به خود خواهند گرفت.

شیشه رفلکس رنگی

شیشه رفلکس رنگی شامل شیشه رفلکس نقره ای یا آینه ای است که نسبت یه سایر شیشه های رفلکس از خاصیت رفلکتیو بیشتری برخوردارند و به همین دلیل هم با نام شیشه های رفلکس آینه ای شناخته می شوند.
شیشه رفلکس رنگی مثلا شیشه رفلکس نقره ای یا سفید بهترین انتخاب برای شیشه پنجره های دوجداره ساختمانی است که سنگ نمای سفید دارد.
شیشه رفلکس دودی نوع دیگری از شیشه های رفلکس رنگی است که خود در سه رنگ طلایی، نقره ای و دودی محبوبیت فراوانی را بین انواع رنگ ها دارند.
شیشه رفلکس نقره ای دارای بیشترین میزان خاصیت رفلکتیو و رفلکس دودی دارای کمترین میزان خاصیت رفلکتیو است و به همین دلیل برای نمای ساختمان بیش تر از رفلکس نقره ای استفاده می شود.
شیشه رفلکس رنگی طلایی مناسب برای ساختمان هایی است که دارای سنگ نمای کرم و قهوه ای هستند و پروفیل های UPVC طرح چوب در آنها به کار رفته است.
شیشه رفلکس رنگی

شیشه های رفلکس نقره ای

شیشه های رفلکس نقره ای از انواع شیشه های رفلکس هستند که به شیشه رفلکس سیلور هم معروفند، این نوع شیشه قیمت بالایی دارد.
شیشه های رفلکس نقره ای مانند رفلکس طلایی نسبت به سایر شیشه رفلکس ها دارای قیمت بالاتری بوده، نمای زیبا و جلوه منحصربه فردی در ساختمان ایجاد خواهد شد.
نکته جالب شباهت بسیار زیاد شیشه های رفلکس نقره ای با شیشه آینه ساده است، زیرا درصد رفلکس نقره ای بیش از سایر رنگ هاست.
به دلیل شباهت شیشه های رفلکس نقره ای با آینه، نام شیشه رفلکس آینه ای نیز به آن داده شده و به نوعی این نوع شیشه ها تصاویر را منعکس می کنند.
تشخیص اینکه کدام طرف از شیشه های رفلکس نقره ای آینه ای تشکیل شده و کدام طرف شیشه رنگی کمی دشوار است و این کار هنگام دوجداره کردن و نصب شیشه توسط افراد فنی با لمس دو طرف شیشه رفلکس نقره ای انجام می شود.

شیشه های رفلکس برنزی

شیشه های رفلکس برنزی با استفاده از نوعی اکسید فلز خاص، رنگ منحصر به فردی ایجاد می کند و معمولا با کیفیت خوبی ارائه می شود.
شیشه های رفلکس برنزی از رنگ های جدیدی است که حس آنتیک بودن به فضا می دهد و قابلیت ست شدن با المان های مدرن و سنتی را دارد.
در برخی سازه ها برای استفاده از مزایای شیشه های رفلکس برنزی می توان این نوع شیشه را هم به صورت شیشه دوجداره استفاده کرد.
برای حالت دوجداره باید یکی از لایه ها شیشه رفلکس برنزی و دیگری شیشه معمولی قرار بگیرد. شیشه های رفلکس برنزی لایه بیرونی قرار گرفته و شیشه معمولی لایه رو به داخل است.
کاربرد شیشه های رفلکس برنزی نه تنها برای نمای ساختمان و برخی فضاهای ساختمانی است، بلکه از این نوع شیشه و ویژگی هایش در خودرو سازی نیز استفاده می شود.

شیشه رفلکس طلایی

برای نمای بیشتر ساختمان های نوساز از شیشه رفلکس طلایی استفاده می شود که معمولا از نوع شیشه دوجداره است.
شیشه رفلکس طلایی با توجه به رنگ شیک و جذاب آن یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع شیشه های رفلکس رنگی به شمار می رود.
در ساختمان های مدرن که به معماری آنها بیشتر توجه می شود، از شیشه رفلکس طلایی استفاده می شود و اغلب رنگ پنجره دوجداره را هم شامپاینی در نظر می گیرند که نمای بسیار زیبا و جذابی ایجاد شود.
قیمت شیشه رفلکس طلایی و نقره ای نسبت به سایر رنگ های شیشه رفلکس مثلا شیشه رفلکس سبز و آبی حدود ۳۰ درصد بیشتر است و دلیل آن هم استفاده از ترکیبات شیمیایی کم یاب در تولید این نوع شیشه ها است.
تفاوت شیشه رفلکس طلایی و شیشه طلایی ساده فقط در انعکاس تصاویر شیشه رفلکس است، در پروژه هایی که نیاز به انعکاس تصاویر وجود دارد از این نوع شیشه ها استفاده می شود.

شیشه رفلکس آینه ای

شیشه رفلکس آینه ای یکی از انواع شیشه های رفلکس است زیبایی ها و مزایای این نوع شیشه کاربری های ویژه ای برای آن ایجاد کرده است.
گرچه شیشه های ساده و شفاف عمومیت بیشتری دارند، اما برای برخی کاربردهای خاص، شیشه رفلکس آینه ای ارجحیت دارد، چون خاصیت کنترل اشعه را دارند.
شیشه رفلکس آینه ای یک انتخاب مناسب و هوشمندانه است، هم زیباست، هم امنیت بالایی دارد و حریم شخصی خانه را حفظ می کند.
برای افرادی که به نماهای آینه ای علاقه دارند و محیط اطراف ساختمانشان دارای طبیعت یا مناظر زیباست شیشه رفلکس آینه ای محبوبیت زیادی دارد و برای نمای ساختمان بسیار مناسب است.
شیشه رفلکس آینه ای در روز از بیرون هیچ دیدی ندارد، مانع از ورود گرمای زیاد و نور کامل خورشید به داخل ساختمان می شود.
شیشه رفلکس آینه ای در رنگ های متنوع برای نمای خارجی ساختمان، درب های ورود و خروج و شیشه بالکن کاربرد دارد.
شیشه رفلکس نقره ای

شیشه های رفلکس ساختمانی

شیشه های رفلکس ساختمانی پرفروش و پرطرفدارند، چون امروزه با افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی، فاصله میان ساختمان‌ها کاهش پیدا کرده و ارتفاع ساختمان‌ها افزایش یافته است.
شیشه های رفلکس ساختمانی راهکاری است برای خانه‌ هایی که به یکدیگر دید دارند و به این ترتیب فضایی امن و خصوصی در خانه ایجاد شده به حفظ حریم شخصی کمک می شود.
یکی از آسان‌ ترین و مفید‌ترین راه حل ‌ها برای حل مشکل دید داشتن خانه ها به همدیگر، تبدیل شیشه ‌های معمولی ساختمان به شیشه‌ های رفلکس است.
رفلکس کردن شیشه‌ ها باعث خنکتر شدن ساختمان در فصل گرم سال و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. شیشه های رفلکس ساختمانی با جلوگیری از ورود گرمای خورشید به داخل ساختمان، نیاز به استفاده از دستگاه‌ های خنک کننده را کم می کند.

شیشه رفلکس چیست

شیشه رفلکس برای کاهش دمای داخل ساختمان، جلوگیری از نور مستقیم خورشید، دیده نشدن فضای داخلی، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان ها، آزمایشگاه ها و ساخت پارتیشن کاربرد دارد.
در بسیاری از ساختمان های نوساز از شیشه های دوجداره رفلکس استفاده می شود، طوری که در نمای خارجی شیشه رفلکس و در نمای داخلی شیشه ساده قرار می گیرد.
برای نصب شیشه رفلکس باید طرف آینه ای شیشه های رفلکس رو به داخل و طرف دیگر که شیشه رنگی است رو به نمای خارجی باشد.
شیشه های رفلکس دوجداره برخلاف شیشه های رفلکس ساده دارای ضخامت زیادی هستند و معمولا در داخل پنجره های دوجداره قرار می گیرند.
در ساخت شیشه رفلکس از ترکیب آلیاژ و فلزاتی استفاده می شود که در خواص شیشه تغییراتی ایجاد می کنند و این نوع شیشه در برابر نور خورشید، تغییر رنگ داده، روی میزان انعکاس نور خورشید تاثیر دارد.

قیمت شیشه های رفلکس رنگی

قیمت شیشه های رفلکس رنگی به طور معمول در مقایسه با شیشه های ساده با ابعاد یکسان، افزایش بیشتری دارند.
ویژگی دیگری که تاثیر مستقیم بر قیمت شیشه های رفلکس رنگی می گذارد، مقاومت زیاد شیشه رفلکس در برابر ورود هر گونه اشعه رادیواکتیو است.
قیمت شیشه های رفلکس رنگی در ابعاد مختلف و شرکت های متنوع داخلی و خارجی را می توانید از لیست قیمت به روز شده یا تماس با کارشناسان دماوند گلس مطلع شوید.
قیمت شیشه های رفلکس رنگی متفاوت است چون با ضخامت های مختلف، درسایزهای استاندارد و رنگ های مختلف تولید می شوند.

قیمت شیشه های دوجداره رفلکس

قیمت شیشه های دوجداره رفلکس کمی بالاتر از نوع معمولی است، چون این نوع شیشه هم در عبور نور قوی تر عمل می کند و هم در عبور گرما و عایق صدا مانند تمام پنجره های دو جداره است.
شیشه های دوجداره رفلکس یکی از جالب ترین نوع شیشه های موجود در بازار هستند که به دلیل ساختارشان و همان طور که از نامشان پیداست بازتاب بسیار زیبایی را ایجاد می کنند و دارای قیمت مناسبی در بازار هستند.
ضخامت شیشه های دوجداره رفلکس باعث تغییر قیمت و تفاوت آن ها در بازار شده است، شما می توانید با تماس و مشاوره کارشناسان قیمت این شیشه ها در ضخامت های مختلف را بدانید.
محاسبه قیمت شیشه های دوجداره رفلکس بستگی به رنگ شیشه و همچنین ابعاد و ضخامت اسپیسر موجود در آن خواهد داشت، شیشه های رفلکس طلایی و نقره ای قیمت بیشتری نسبت به رفلکس های آبی و سبز دارند.
ضخامت شیشه های دوجداره با هم تفاوت دارند که بسته به فضایی که داخل پنجره در نظر گرفته شده است باید ضخامت شیشه دوجداره تعیین شود. ضخامت شیشه و ضخامت اسپیسر متغیر خواهد بود معمولا اسپیسر ۴ تا ۸ میل است.
شیشه رفلکس ساختمان

قیمت انواع شیشه رفلکس

قیمت انواع شیشه رفلکس بسته به ضخامت، رنگ، ابعاد و تک جداره، دوجداره یا سکوریت بودن متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت شیشه های تکجداره یا دوجداره رفلکس به صفحه لیست قیمت ها مراجعه کنید.
قیمت انواع شیشه رفلکس رنگی به عوامل زیادی بستگی دارد. شیشه رفلکس رنگی به دلیل مزایا و ویژگی های پرکاربرد این نوع شیشه انعکاسی، پرطرفدارتر از قبل می شود و قیمت آن کمی نوسان دارد.
انواع شیشه رفلکس رنگی در صنعت ساختمان سازی و نمای ساختمان کاربرد فراوانی دارد و قیمت می تواند آیتم مهمی باشد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع شیشه که سبب افزایش قیمت انواع شیشه های رفلکس رنگی نسبت به شیشه های ساده شده است انعکاس متفاوت نور در روز است.
انواع شیشه های رفلکس با توجه به رنگ و ضخامت آنها دسته بندی می شوند. علاوه بر کاهش گرما در تابستان، مانع از دید مستقیم به داخل ساختمان شده و امنیت ساختمان، ادارات و شرکت را بیشتر می کند.

قیمت شیشه های رفلکس نقره ای

قیمت شیشه های رفلکس نقره ای را از مشاوران و کارشناسان دماوند گلس بپرسید. این سایت در زمینه خرید و اعلام قیمت شیشه های رفلکس نقره ای می تواند قیمت ها ی روز و دقیق را اعلام کند.
قیمت شیشه های رفلکس نقره ای با شیشه عادی کمی تفاوت دارد، همان طور که می دانید این نوع شیشه های رنگی میزان نور کمتری از خود عبور می دهند.
شیشه های رفلکس برنزی با میزان گذردهی متفاوت نور تولید می شوند، بنابراین قیمت هر یک نیز با دیگری متفاوت است، بعضی از آن ها حدود 15 درصد نور عبور می دهند و برای فضاهایی که نیاز به نور نیست، مناسب خواهند بود.
انواع شیشه های رفلکس مدل های شیشه رفلکس صورتی، طلایی، برنز، سبزدارای کمترین میزان عبور نور بوده و اگر عبور نور برای شما اهمیت دارد گزینه مناسبی نیست.

شیشه رفلکس تیتانیومی

شیشه رفلکس تیتانیومی جهت استفاده هر چه بهتر از نور آفتاب و روشنايي حاصل از آن در ساختمان‌ها (پنجره‌ها و نماي ساختمان) مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تولید این نوع شیشه از آلیاژ و فلزاتی استفاده می شود که خاصیت رنگ و بازتاب نور شیشه را تغییر میدهد .
شیشه های رفلکس تیتانیومی از دو جداره شیشه شفاف و شیشه رفلکس تشکیل شده و جداره رفلکس باعث بازتاب نور در جهت منبع نور شده و مانع از دیده شدن فضای درونی میگردد.
ايجاد ظاهر زيبا براي ساختمان، عدم دیده شدن فضای داخل ساختمان در روز، كاستن از ميزان گرماي ورودي و جلوگیری از ورود اشعه UV به فضاي داخلي ساختمان از جمله مزایای استفاده از شیشه رفلکس در ساختمان ها می باشد.
از دیگر موارد استفاده از شیشه رفلکس تیتانیومی می توان استفاده در مراکز نظامی و روانکاوی نیز نام برد.

برای دریافت لیست قیمت انواع شیشه های رفلکس همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


تلفن : 02155625886


تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221

شیشه‌ رفلکس تیتانیومی
شیشه‌ رفلکس