شیشه پنجره بدون دید از بیرون
2021-03-25
بهترین شیشه پنجره کدام است؟
2021-06-19
شیشه پنجره بدون دید از بیرون
2021-03-25
بهترین شیشه پنجره کدام است؟
2021-06-19

طراحی داخلی با آینه کاری

آینه کاری کلاسیک

آینه کاری کلاسیک به معنای برش آینه به اشکال مختلف و چیدن اشکال در کنار یکدیگر است. این چیدمان برای ایجاد طرح های خاص و متنوع در فضای داخلی خانه هاست.

آینه به قطعات مساوی و در اندازه های خاصی برش داده می شود. گاهی روی آینه شیارهای خاصی ایجاد می شود که ترکیب این دو طرح های جالبی ایجاد می کند.

در هنر آینه کاری کلاسیک از آینه ها با رنگ های متنوعی استفاده می شود. این رنگ ها شامل دودی، مشکی، آبی، سبز، مسی، طلایی، عسلی، برنز و … هستند.

برای هر نقطه از خانه با هر طرحی امکان آینه کاری وجود دارد. فضاهای کوچک با این هنر روشن تر و بزرگتر جلوه می کنند و زیبایی خاص و چشمگیری در دکوراسیون داخلی خانه شما فراهم می شود.

آینه کاری کلاسیک

آینه کاری پشت تلویزیون

آینه کاری پشت تلویزیون صرفا برای تزئین دکوراسیون داخلی انجام می شود، بهتر است از آینه های رنگی برای اجرای آن استفاده شود، انتخاب رنگ آینه هم باید با توجه به رنگ های موجود در فضای داخلی محیط انتخاب شود.

انواع آینه کاری پشت تلویزیون شامل آینه کاری لوزی لوزی، نامتقارن، طرح شکسته، مربعی، مستطیلی، طرح شش ضلعی و آینه کاری سه بعدی می شود.

اجرای انواع آینه کاری پشت تلویزیون باید با توجه به طرح دیوار مورد نظر انجام شود؛ برای دیوارهای با عرض زیاد و ارتفاع کم از آینه کاری مستطیلی، نامتقارن و طرح شکسته استفاده شود.

برای دیوارهای عرض کم و ارتفاع زیاد از آینه کاری لوزی، مربعی و شش ضلعی استفاده شود.

تعدادی آینه رنگی با اشکال مختلف طبق الگوی خاصی کنار هم قرار داده شده، طوری کنار یکدیگر قرار گیرند که فاصله ای بین آن ها وجود نداشته باشد.

آینه کاری پشت تلویزیون

آینه کاری و تزئین خانه

آینه کاری و تزئین خانه یکی از بهترین و زیباترین ایده‌ها برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی خانه است.

با آینه‌ کاری و تزئین خانه یک نقطه کانونی در هر یک از بخش های خانه که دوست دارید، به وجود آورده و آن را به فضایی درخشان تبدیل می کنید.

آینه‌ ها در تمام شب و روز مطابق با تغییرات و بازی نور، تغییر کرده و هر لحظه فضایی شگفت‌ انگیز و باشکوه خلق می کنند.

آینه ‌ها با سبک دکوراسیون‌ سنتی و مدرن تطابق دارند و وجود آن ها در دکوراسیون داخلی خانه، نورپردازی را سهل تر و منحصر به فرد می ‌کند.

با آینه کاری و تزئین خانه فضای مورد نظر شما روشن ‌تر و دلنشین ‌تر شده و با بازتاب نور فضا بزرگتر جلوه داده می شود.

آینه کاری منزل

آینه کاری در سرویس بهداشتی

آینه کاری در سرویس بهداشتی یک ایده خاص و مدرن محسوب می شود. انعکاس تصویر فرد بیشترین کاربرد آینه است که پس از اتاق تعویض لباس، در حمام یا دستشویی خانه کاربرد دارد.

ضرورت طراحی و استفاده از سبک های مختلف آینه دکوراتیو در سرویس بهداشتی و حمام برای معماران و طراحان داخلی کاملا توجیه پذیر است.

به جای نصب یک آینه معمولی با قاب های از پیش آماده شده، شیوه های بی شمار و سبک های زیبا برای آینه کاری در مکان های مختلف وجود دارد که می تواند تنوع و زیبایی را برای شما ایجاد کند.

شما می توانید آینه کاربردی در سرویس های خود را به بهترین شیوه طراحی کنید تا آن را از یک شی صرفا کاربردی به یک اثر هنری تبدیل کنید.

از تعدادی آینه با اشکال هندسی استفاده کنید تا هم طراحی خاصی به محیط داده شود و هم تزئینات و طراحی های دیوارها به چشم بیاید.

در حمام و دستشویی کوچک و کم نور، می توانید با گذاشتن چندین آینه مدرن و زیبا به آن حال و هوای با طراوت و درخشان بدهید.