درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می شود و از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می ‌آید، نسل اول آن در زمان گذشته دارای طرفداران بسیاری بود. آلومینیوم فلزی نقره‌ ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل ‌پذیری زیادی است. از ویژگی ‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ ‌زدگی آن است. نسل اول درب و پنجره آلومینیومی با استفاده از میل ‌گردهایی به هم متصل می‌ شدند و قابلیت تبدیل به درب و پنجره‌ دوجداره را نداشت. نسل دوم درب و پنجره آلومینیومی که به درب و پنجره‌ اس تی معروف بود، قابلیت دوجداره شدن را داشت اما باز هم شکاف هایی در آن‌ وجود داشت که موجب هدررفت انرژی بود.

قیمت درب و پنجره آلومینیومی

قیمت درب و پنجره آلومینیومی به این صورت است که با توجه به نوع پروفیل مصرفی و اندازه کل آلومینیوم مصرفی برای تعداد پنجره‌های مشخص، به صورت متر مربع محاسبه می ‌شود. برای محاسبه دقیق قیمت درب و پنجره آلومینیومی متر مربع پنجره آلومینیومی، لنگه بازشو و یراق آلات آن، باید نقشه دقیقی از درب و پنجره‌ ها تهیه شود. قیمت یراق ‌آلات درب و پنجره آلومینیومی با توجه به وزن لنگه بازشو مشخص می‌ شود و باید ابعاد پنجره و مقدار پروفیل مصرفی برآورد شود.
درب و پنجره آلومینیومی

تفاوت درب و پنجره آلومینیومی با UPVC

تفاوت درب و پنجره آلومینیومی با UPVC مقاومت بالا در مقابل حرارت است و در دماهای بسیار زیاد آتش می گیرد اما پنجره های آلومینیومی در برابر حرارت و آتش مقاومت کمتری نسبت به یو پی وی سی دارند. یکی دیگر از تفاوت های درب و پنجره آلومینیومی با UPVC این است که پنجره UPVC نوعی عایق حرارتی محسوب می شود و از انتقال انرژی جلوگیری می کند اما آلومینیوم رساناست و گرما را از خود عبور می دهد. UPVC بسیار مقاوم و بادوام است و هیچ نوع ماده شیمیایی تولید نمی کند. اما در فرآیند تولید آلومینیوم مواد شیمیایی استفاده می شود که این مواد سرطان زا و خطرناک هستند که تفاوت درب و پنجره آلومینیومی با UPVCمحسوب می شود. تفاوت درب و پنجره آلومینیومی با UPVC این است که پنجره UPVC مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد اما پنجره آلومینیومی مقاومت پایینی در برابر آلودگی و تغییرات جوی دارد و به مرور زمان دچار خوردگی شده و تغییر رنگ می دهد.

پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو است و در صنعت ساختمان پرکاربرد بوده، محبوبیت فراوانی دارد. وزن پنجره آلومینیومی نسبت به پنجره آهنی کم تر بوده ولی از استحکام خوبی برخوردار است و نصب آن نیز آسان می باشد. نگهداری از پنجره آلومینیوم آسان بوده و برای پاک کردن آن می توان از یک اسفنج مرطوب استفاده کرد. این ماده بیشترین سرعت بازیافت را در میان فلزها دارد. پنجره آلومینیومی می تواند تا ۶۰ درصد عمل جذب یا دفع حرارتی را بهبود بدهد، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینومی به صورت متر مربع محاسبه می شود که این قیمت براساس ابعاد و طرح پنجره برآورد می شود. برای محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی عوامل بسیاری را باید در نظر گرفت، طراحی پنجره، نوع پروفیل آلومینیوم مصرفی، وزن نهایی آلومینیوم مصرفی پنجره طراحی شده، براساس وزن هر متر طول و محاسبات مربوط به پرت شاخه ها محاسبه و مشخص می شود. تعیین قیمت پنجره آلومینومی پس از محاسبه وزن آلومینیوم مصرفی قیمت آلومینیوم مورد استفاده براساس قیمت هر کیلوگرم محاسبه می شود.
پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره کاربری آسان و فراوانی داشته و فضای کمی برای باز و بسته کردن اشغال می کند، مناسب برای فضاهای کوچک است. پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره مقاوم و راحت است و نصب آسانی هم دارد. روغن کاری کردن ریل آن، از رسوب و کند شدن حرکت پنجره درقاب جلوگیری می کند. پنجره آلومینیومی کشویی در یک سمت از فریم به صورت کشویی جمع و باز می شود و از محصولات مدرن ساختمانی است. این سیستم طوری طراحی و ساخته شده که پانل اول ثابت و بقیه پانل ها متحرک، با این ویژگی محدودیتی در نظافت سطوح خارجی شیشه وجود نخواهد داشت.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک عایق در برابر حرارت هستند که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ساخت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ساخته شده است. ترمال بریک به معنای شکست حرارتی است و دلیل نام گذاری این نوع درب و پنجره ساختار این نوع پنجره است. ضریب انتقال حرارت در آلومینیوم بسیار بالا است، در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک پروفیل های آلومینیومی توسط نوارهای پلی آمید به هم متصل شده اند. نوارهای پلی آمید از جنس الیاف شیشه متراکم در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک هستند که قابلیت تحمل فشار و حرارت بالا را دارا بوده و با همین ویژگی عایق حرارتی ایجاد کرده و اتلاف انرژی را بسیار کم می کنند. استفاده از درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک عایقی مناسب دربرابر سرما، گرما، لرزش و صوت داریم و انتخابی مناسب در ساختمان سازی است.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

از مهمترین عواملی که می تواند قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک را تحت تاثیر قرار دهد می تواند قیمت پنجره دوجداره بر حسب متر مربع است. عرض و ارتفاع پنجره، نوع پنجره لولایی ، کشویی ، ثابت و….، نوع یراق یراق تک حالته، یراق دو حالته و کشور تولید کننده یراق( عوامل موثر روی قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک هستند.
پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی دوجداره

پنجره آلومینیومی دوجداره محبوب ترین پنجره هایی است که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دو نوع ترمال بریک و نرمال هستند. عایق شیشه پنجره، عایق بندی دیوار و سقف هرکدام به نوعی می تواند در هدررفت انرژی فضای داخلی ساختمان اثر بگذارد و پنجره آلومینیومی دوجداره راهکار مناسبی است. در پنجره آلومینیومی دوجداره امکان نصب شیشه تک جداره و شیشه دوجداره از ضخامت ۶ تا ۳۲ میلی متر و قابلیت تفکیک رنگ نمای بیرونی از نمای داخلی پنجره وجود دارد. قابلیت نصب توری پلیسه در نمای خارجی پنجره، امکان نصب کرکره داخلی شیشه و یراق فولکس واگنی در پنجره آلومینیومی دوجداره وجود دارد.

پنجره آلومینیومی تراس

پنجره آلومینیومی تراس نه تنها ظاهر و نمای ساختمان را بر هم نمی زند بلکه باعث بهبود، ارتقا و امنیت بیشتر نمای ساختمان ها می شود. استفاده از پروفیل های آلومینیومی درجه یک در پنجره آلومینیومی تراس و شیشه های سکوریت نشکن، باز و بسته شدن کامل سیستم و عبور دادن بیشتر نور خورشید به داخل تراس مزیت های قابل توجهی است.

پنجره آلومینیومی بالکن

پنجره آلومینیومی بالکن فضایی ایجاد می کند که در صورت نیاز و شرایط جوی نامناسب امنیت را در برابر گرد و غبار و باد و سرما و گرما تامین کند. پنجره آلومینیومی بالکن چشم ‏انداز بیرونی بیشتری در فضای مورد نظر ایجاد می کند و مواقعی که هوا و شرایط جوی مساعد و فرح‏ بخش است مانعی برای لذت بردن از فضای باز نیست و به راحتی باز و بسته می شود.
پنجره آلومینیومی تراس و بالکن

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره به عوامل بسیاری بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان یک قیمت یکسان و دقیق اعلام کرد. از عواملی که در قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره تاثیرگذار است می توان به ابعاد دقیق در و پنجره مورد نیاز، تعداد بازشو و یراق آلات، جنس شیشه ها، کیفیت تولید و دستگاه های مورد استفاده در ساخت اشاره کرد. کیفیت جوش، شکل کاربردی پروفیل، رنگ پروفیل، کیفیت نصب و... نیز از عوامل تاثیرگذار روی قیمت پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره محسوب می شوند.

قیمت پنجره آلومینیومی ساده

قیمت پنجره آلومینیومی ساده معمولا کمتر از پنجره یو پی وی سی است، قیمت گذاری روی آنها، به انواع مختلفشان در شکل، نصب و کیفیت بستگی دارد. قیمت پنجره آلومینیومی ساده به مقدار فلز آلومینیوم، شیشه به کار رفته و ابزارآلات دیگر بستگی دارد و مدل آن و نوع بازشو به صورت کشویی، تک لنگه لولایی یا دو لنگه لولایی تاثیرگذار است.

پنجره آلومینیومی ریلی

پنجره آلومینیومی ریلی سیستم بازشوی اسلایدینگ دارند که به هر دو جهت چپ و راست است و در این نوع پنجره آب بندی توسط درزگیرهای مویی انجام می شود. از پنجره های ریلی در تراس ها بیشتر استفاده می شود. پنجره آلومینیومی ریلی این مزیت را دارد که باز و بسته شدن بازشو روی ریل بدون اشغال کردن فضای داخلی منزل است، نصب راحت و آسان داشته نیازی به جمع کردن پرده‌های داخلی خانه نیست. پنجره آلومینیومی ریلی دارای بازشوهای مختلفی مانند۲ عدد ثابت، ۱ عدد بازشو ۲ عدد بازشو، ۱ عدد ثابت ۲ عدد بازشو بدون ثابت است و قابلیت نصب کتیبه بالای بازشوها را نیز دارد.
پنجره آلومینیومی ریلی

درب و پنجره آلومینیومی در تهران

درب و پنجره آلومینیومی در تهران به شکل ساده یا دوجداره در ساختمان های بزرگ تجاری، تفریحی و هنری، بانک ها و فروشگاه ها استفاده می شوند. ساخت درب و پنجره آلومینیومی در تهران تنوع بسیاری دارد و قیمت گذاری آنها براساس برندهای خارجی یا داخلی انجام می شود. علاوه بر درب و پنجره آلومینیومی در تهران انواع قاب و چهارچوب و انواع توری نیز تولید می شود که قیمت هر یک با توجه به کاربری، نصب و میزان آلومینیوم مصرفی محاسبه می شود. نوع شیشه برای درب و پنجره آلومینیومی در تهران مهم است و با توجه به مزاحمت های صدا به خصوص در کنار اتوبان ها باید از ضخامت بالایی برخوردار باشند و چفت شدن این پنجره ها در قاب های طراحی شده در نمای ساختمان بسیار مهم است.

قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره

قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره معمولا کمتر از پنجره یو پی وی سی است. قیمت گذاری روی آنها، به انواع مختلف در شکل، نصب و کیفیت بستگی دارد. قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره فلز آلومینیوم، شیشه به کار رفته و ابزارآلات دیگر تاثیر گذارند. دستمزد ساخت و نصب نیز باید به کل هزینه اضافه شود. قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره به صورت عمده و کلی برای ساختمان چند طبقه و چندین واحدی یا برج های بزرگ نسبت به ساخت تکی ارزان تر است.

برای اطلاع از آخرین قیمت درب و پنجره‌ آلومنیومی همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


تلفن : 02155625886


تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221

پنجره آلومینیومی
پنجره آلومینیومی ریلی