دیوار شیشه ای
دیوار شیشه ای و کاربردهای آن
2020-11-07
شیشه هوشمند
انواع شیشه هوشمند و کاربرد آن
2020-11-09
دیوار شیشه ای
دیوار شیشه ای و کاربردهای آن
2020-11-07
شیشه هوشمند
انواع شیشه هوشمند و کاربرد آن
2020-11-09

سقف شیشه ای

سقف شیشه ای سقفی شفاف است برای پوشاندن فضاها  که با توجه به وضعیت آب و هوایی می تواند باز یا بسته شود، فضایی راحت و پر استفاده مثلا برای تماشای آسمان یا بارش برف و باران ایجاد می کند.

با توجه به عایق گرما بودن سقف شیشه ای در بالکن یا تراس نیز کاربرد دارد، از نظر هزینه قیمت این محصول از سقف های دیگر گران تر نیست اما  در عین حال ظاهری شیک و مدرن دارد.

این محصول بسیار سریع تولید شده و در زمان کوتاهی نیز نصب می شود. این سقف روی چارچوب های آهنی نصب می شود که دارای استحکام بوده و مقاوم است.

سقف شیشه ای دوجداره عایق مناسبی است در برابر سرما و گرمای بیرونی و براساس سلیقه و نیاز می تواند ثابت یا متحرک نصب و اجرا شود.

این محصول برای تراس اتاق خواب اتاق نشیمن یا پذیرایی یا فضاهای دیگر در اشکال مختلف هندسی ازجمله گرد، زاویه دار، سهمی یا اشکال دیگر قابل اجراست.

 

سقف شیشه ای

سقف شیشه ای پاسیو

سقف شیشه ای پاسیو را به راحتی می توان نصب و نمای منعطف و ظاهری زیبا در خانه ایجاد کرد و از همه مهمتر قابل تطبیق با سلیقه شما و ظرافت های بسیاری در آن قابل اجراست.

سقف شیشه ای پاسیو ترکیبی از سازه فلزی مستحکم با پوشش شیشه های سکوریت شده و مقاوم شده با طرح و ابعاد مورد نظر برای فضاهای مختلف است.

این محصول برای پاسیو با توجه به ابعاد، متراژ و شکل سقف به دو صورت ثابت و متحرک نصب می شود.

این محصول به صورت یکپارچه نصب شده و از ایمنی بالایی برخوردار است. سقف شیشه ای متحرک به صورت ریلی یا بازشو طراحی و نصب می شود.

سقف شیشه ای

سقف شیشه ای اتاق خواب

سقف شیشه ای اتاق خواب باعث می شود نور بیشتری به اتاق وارد شده فضا درخشان تر، روشن تر و بزرگتر جلوه کند، با طراحی و اجرای شیشه در سقف، ارتفاع سقف بلندتر به نظر میاید.

اجرا و نصب آن بالای تخت به شما این امکان را می دهد که شب موقع خواب از تماشای آسمان ستارگان و ابرها لذت ببرید.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از سقف شیشه ای اتاق خواب روش خوبی است و دیگر نیاز به روشن کردن چراغ را در طور روز نیست و نور کافی برای آنها تامین می شود.

این محصول در اتاق خواب برای گل و گیاهانی که در این فضا قرار داده اید دوست داشتنی است و با وجود نور کافی موجب شادابی و رشد بیشتر می شود.

سقف-شیشه-ای-اتاق-خواب

سقف شیشه ای تراس

سقف شیشه ای تراس این فضای جذاب و به ظاهر مرده خانه را امن و زیبا ساخته و تراس ها را از حالت انباری بودن خارج کرده و امکان استفاده از فضای بهینه را در چهار فصل سال امکان پذیر می کند.

با نصب و اجرای سقف شیشه ای تراس امکان استفاده از هوای آزاد در تمام فصل های سال و لذت تماشای بارش باران یا برف را در مکانی گرم و دلنشین فراهم می آورد.

این محصول در تراس عایق بسیار خوب انرژی است و مانع ورود گرد و غبار به داخل خانه می شود، اگر با فریم و یراق آلات با کیفیتی مثل مواد ضد آب، مستحکم، مقاوم در برابر باد و باران باشد مثلا سقف شیشه ای UPVC ثابت و متحرک.

تراس شیشه ای می تواند شامل سقف و دیوار از جنس شیشه باشد و به شکل یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل آلومینیومی در سقف اجرا شده و فضای تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود.