حفاظ-شیشه-ای-تراس-بالکن
طراحی حفاظ شیشه ای تراس
2020-10-15
شیشه مات
شیشه مات
2020-10-19
حفاظ-شیشه-ای-تراس-بالکن
طراحی حفاظ شیشه ای تراس
2020-10-15
شیشه مات
شیشه مات
2020-10-19

جام بالکن

جام بالکن یک محافظ و پوشش مناسب برای تراس است و طوری طراحی شده است که از دو فریم آلومینیومی نصب شده در کف و سقف و دو فریم در دو سمت تراس تشکیل شده است.

برای زیباسازی نمای خارجی و جداسازی فضای داخل از خارج از جام بالکن استفاده می شود و با نصب این نوع شیشه امکان استفاده از این فضا در تمام سال فراهم می شود.

پنل های شیشه ای به کار رفته در جام بالکن از شیشه سکوریت مقاوم و ایمن و پروفیل آلومینیومی نصب می شوند و از یراق آلات شیشه سکوریت استفاده می شود.

ضخامت شیشه جام بالکن به طور معمول در اندازه های 6، 8،10 و 12 میلی متری تولید و نصب می شود. هزینه اجرا و نصب جام بالکن بستگی به ابعاد بالکن و نوع یراق آلات مورد استفاده در آن دارد.

جام بالکن شیشه ای

قیمت جام بالکن

قیمت جام بالکن با توجه به عوامل متعددی مانند مساحت بالکن، کیفیت و ضخامت شیشه سکوریت تعیین می شود، به طور کلی به علت داشتن مزایای فراوان نصب آن به صرفه است.

قیمت جام بالکن متفاوت است چون برای برش شیشه باید قبل از فرایند حرارتی و مقاوم کردن شیشه سکوریت در کوره ابعاد فضای بالکن برای برش شیشه به کارخانه فرستاده شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت جام بالکن باید هزینه نصب و اجرا را از کارشناسان در صنایع شیشه دماوند بپرسید.

برای زیبا شدن فضای بالکن، عایق صوتی و حرارتی و جلوگیری از ورود گرد و غبار و افزایش فضای ساختمان اقدام به نصب جام بالکن شیشه ای کنید.

نصب جام بالکن نیاز به مدت زمان طولانی نخواهد داشت و قیمت جام بالکن به علت تنوع شیشه و اندازه های مختلف بالکن متفاوت است.

جام بالکن شیشه ای

جام بالکن تاشو

جام بالکن تاشو یا جمع شو دارای مزایای فراوانی است و به همین دلیل بسیار پرطرفدار می باشد. به واسطه سیستم نصب شده در این نوع بالکن های شیشه تا کردن و جمع کردن درب شیشه ای آن بسیار راحت و آسان است.

جام بالکن تاشو متحرک یا بالکن جمع شو به دلیل ایجاد ظاهری زیبا در ساختمان و کارآمد بودن در حال حاضر در بیشتر ساختمان ها و آپارتمان ها به کار می رود.

نصب جام بالکن تاشو در آپارتمان یک مزیت محسوب می شود و با نصب این سیستم در ساختمان مشکل نداشتن حیاط و فضای سبز که موجب کسلی و بی حوصلگی افراد می شود، مرتفع می شود.

با توجه به مساحت کم خانه ها استفاده از فضای بالکن به عنوان بخشی از محیط خانه یک مزیت محسوب می شود. جام بالکن تاشو روش هوشمندانه ای برای استفاده بهینه از این فضای مرده و بی مصرف خانه است.

با نصب جام بالکن تاشو در یک ساختمان نه تنها به ارزش آن ساختمان افزوده می شود، بلکه سبب بالا رفتن ایمنی ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی نیز می شود.

جام بالکن شیشه ای تاشو

نصب جام بالکن

نصب جام بالکن یک فضای چند منظوره برای استفاده افراد ساکن در ساختمان به وجود آورده، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

برای استفاده بهینه از فضای بالکن و نصب جام بالکن  شما می توانید این فضا را مبله و تزئین کنید و در صورت استفاده از شیشه مرغوب فضایی پرنور و شفاف ایجاد می کنید.

در برخی مواقع از شیشه های مات و رنگی نیز در نصب جام بالکن استفاده می شود که یک فضای کاملا خصوصی یا نیمه خصوصی را ایجاد می کند.

نصب جام بالکن با توجه به مزیت هایی که دارد باید توسط نصاب متحصص و حرفه ای انجام شود، چون در صورت نصب نادرست عملکرد آن ممکن است با مشکل روبرو شود.

در فصل سرد سال نصب جام بالکن از ورود سرما، باد، برف و باران جلوگیری می کند و فضای دلنشین و دنجی برای اعضای خانواده و مهمان فراهم می کند.