دیوارپوش شیشه ای
دیوارپوش شیشه ای و کاربرد آن در ساختمان
2020-10-14
جام بالکن شیشه ای تاشو
جام بالکن
2020-10-18
دیوارپوش شیشه ای
دیوارپوش شیشه ای و کاربرد آن در ساختمان
2020-10-14
جام بالکن شیشه ای تاشو
جام بالکن
2020-10-18

حفاظ شیشه ای تراس

حفاظ شیشه ای تراس  این فضا را از باران، برف، باد، گرد و غبار و پرندگان دور نگاه داشته و به عنوان محافظی برای سطوح داخلی و سازه های تراس عمل خواهد کرد.

حفاظ شیشه ای تراس با مدل های متنوعی اجرا می شود، علاوه بر زیبایی و جذابیت در نمای ساختمان، سبب کاهش سروصدا و صرفه جویی در انرژی نیز خواهد شد.

استفاده بهتر از نور طبیعی، تهویه مناسب و داشتن دامنه دید بیشتر و بهتر از مزایای نصب حفاظ شیشه ای تراس است. حفاظ شیشه ای تراس گزینه مناسبی برای ساختمان هایی است که نیازمند تهویه و فضای بیرونی بیشتری هستند.

حفاظ شیشه ای تراس

قیمت حفاظ شیشه ای

قیمت حفاظ شیشه ای به کیفیت یراق آلات بستگی دارد و نحوه عملکرد صحیح، دوام و افزایش مدت زمان استفاده از این محصول و ضمانت آن مربوط به کیفیت یراق آلات است.

جنس شیشه و نوع بازشو نیز عوامل موثر روی قیمت حفاظ شیشه ای است در کنار کیفیت و سیستم یراق آلات مرغوب اهمیت فراوانی دارد.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ شیشه ای متراژ فضای بالکن و تراس است که شیشه ریلی جمع شو در آن نصب می شود.

قیمت حفاظ شیشه ای با شیشه تاشو به متراژ، نوع شیشه و یراق‌آلات مورد استفاده بستگی دارد و اگر کشویی و لولایی با فریم آلومینیومی یا بدون فریم انتخاب شود، نوع و تعداد یراق آلات تاثیرگذار است.

قیمت حفاظ شیشه ای

حفاظ شیشه ای بالکن

حفاظ شیشه ای بالکن از خطر سقوط و موارد پیش بینی نشده جلوگیری کرده و برای افزایش ایمنی تراس در آپارتمان هاست و یکی از مهم ترین کاربردهای شیشه در ساختمان به شمار می آید.

حفاظ شیشه ای بالکن از شیشه سکوریت 10 میل و استیل ساخته می شود و جلوه زیبایی به نمای آپارتمان ها می دهد.

حفاظ شیشه ای بالکن علاوه بر زیبایی و جلوگیری از بروز حادثه، قیمت کمتری نسبت به سایر حفاظ ها دارد، استیل ضدزنگ به کار رفته در آن برای تمام مناطق آب و هوایی قابلیت اجرا دارد.

حفاظ شیشه ای بالکن باید به صورت خود ایستا و یک دست اجرا شود و به اندازه ای مقاومت داشته باشد که در هنگام وارد شدن ضربه به پنل های شیشه ای هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

حفاظ شیشه ای بالکن

 

حفاظ شیشه ای راه پله

حفاظ شیشه ای راه پله نمایی زیبا و شفاف بدون اینکه مانعی در دید شما باشد ارائه می ‌دهد و نگهداری و نظافت آسان دارد، با یک دستمال به راحتی تمیز می‌ شود.

حفاظ شیشه ای راه پله نگرانی برای افتادن افراد را برطرف می کند و از امنیت  نیز برخوردار است. شیشه های سکوریت و لمینت محکم و مقاوم در ساخت حفاظ شیشه ای راه پله به کار می رود که خطر و آسیب شکسته شدن شیشه وجود ندارد.

نوع ترکیبی در حفاظ شیشه ای راه پله نسبت به نوع تمام شیشه دارای هزینه پایین تری است و ضخامت شیشه آن کمتر از 10 میلی متر است.

استفاده از شیشه در حفاظ شیشه ای راه پله باعث رسیدن نور به فضای داخلی می شود و فضای دلبازتر و بزرگتری ایجاد خواهد کرد.

در نوع تمام شیشه حفاظ شیشه ای راه پله از شیشه سکوریت شده با لایه 8 میلی متری لمینت استفاده می کنند تا مقاومت شیشه را تا حد زیادی بالا ببرند.

نرده شیشه ای راه پله

حفاظ شیشه ای بالکن ریلی

حفاظ شیشه ای بالکن ریلی شامل دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده روی کف و سقف است و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد.

در حفاظ شیشه ای بالکن ریلی پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

حفاظ شیشه ای بالکن ریلی این امکان را برای شما فراهم می کند که در فصل مناسب سال سیستم شیشه ریلی تاشو را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره ببرید.