پله شیشه ای
پله شیشه ای
2020-09-21
شیشه تزئینی
شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی
2020-09-28
پله شیشه ای
پله شیشه ای
2020-09-21
شیشه تزئینی
شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی
2020-09-28

کفپوش شیشه ای در طراحی داخلی

کفپوش شیشه ای

کفپوش شیشه ای  یکی از مواردی است که در طراحی داخلی بسیار تاثیرگذار است، طراحان و معماران برای ایجاد جذابیت بیشتر در سبک مدرن از این نوع کفپوش بهره می برند.

این محصول پوشش مناسب و کاربردی برای کف بوده و فضای خانه را بزرگتر، روشن تر و شفاف می کند. شما می توانید از انواع مختلف آن‌ استفاده کرده و دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی ایجاد کنید.

این محصول در دو نوع شفاف و کدر به شکل پنل‌ های شیشه ‌ای در اندازه، رنگ و طرح‌ های مختلف تولید می شود که هر کدام ظاهر متفاوت و ویژه‌ای دارند.

کفپوش شیشه ای

قیمت کفپوش شیشه ای

قیمت کفپوش شیشه ای در مقایسه با دیگر انواع کفپوش ها و کاشی ها کمی گران تر است اما نمای زیبا و نصب آسان، این محصول را به یکی از پرکاربردترین متریال ساختمانی تبدیل کرده است.

قیمت کفپوش شیشه ای با توجه به نوع شیشه مصرفی، ابعاد، ضخامت لایه ها، نوع سازه و… تعیین می شود. شما می توانید برای استعلام قیمت با کارشناسان دماوند گلس تماس گرفته و درباره نصب و جزئیات اجرای آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

کفپوش شیشه ای منزل

کفپوش شیشه ای منزل در فضای داخلی و بیرونی ساختمان قابل استفاده هستند و با استفاده از نورپردازی مختلف می‌ توان از آنها برای تزئین و زیباسازی فضای بیرونی استفاده کرد.

یک ترکیب زیبا از شیشه و نور با این محصول در منزل می توان ایجاد کرد، کفپوش ها به شکل چند لایه در یک چهارچوب آلومینیومی قرار می‌ گیرند و مانند سرامیک،  پارکت و… محکم و بادوام بوده، امنیت بالایی دارند.

کفپوش شیشه ای منزل

کفپوش لمینت شیشه ای

کفپوش لمینت شیشه ای از شیشه های لمینت ساخته می شود به طوری که دو لایه شیشه سکوریت با ابعاد یکسان توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند.

در این محصول اگر یکی از شیشه ها شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد و هیچ گونه آسیب و صدمه ای ایجاد نمی کند.

کفپوش کاشی شیشه ای

کفپوش کاشی شیشه ای فضایی لوکس، روشن و دلباز ایجاد می کند و حس هیجان زیادی به افراد می دهد وقتی روی سطح براق و شفاف راه می روند.

این محصول برای حمام و سرویس بهداشتی یا آشپزخانه کاربرد دارد چون نور بیشتری در فضا ایجاد کرده موجب می شود فضا بزرگتر و زیباتر جلوه کند.

کفپوش کاشی شیشه ای

طرح های کفپوش شیشه ای

طرح های کفپوش شیشه ای متنوعند و چاپ طرح های مختلف روی شیشه های سکوریت به صورت رنگی و مات ایجاد می شود و براساس نوع دکوراسیون خانه یا سایر فضاها به کار برده می شوند.

این محصول با طرح های متنوع درست مانند کاشی و سرامیک در اندازه های مختلف تولید می شوند و شما می توانید برای تزئین هر بخش از خانه ابعاد دلخواهتان را انتخاب کنید.

خرید کفپوش شیشه ای

خرید کفپوش شیشه ای شما را نگران نکند، سطح کفپوش ‌ها پرداخت داده شده و لیز و سر نیستند، زمانی که خیس یا مرطوب می ‌شوند امکان لغزیدن و سرخوردن روی آنها وجود ندارد.

زمان خرید این محصول می توانید از پوشش‌های مات کننده  نیز استفاده کنید که روی آنها قرار می ‌گیرد، برای طرح ‌دار کردن سطح کفپوش کمی برجستگی روی آن‌ها ایجاد شده و از لغزنده شدن‌ جلوگیری می ‌شود.

خرید کفپوش کاشی شیشه ای

فروش کفپوش شیشه ای

فروش کفپوش شیشه ای طرفداران زیادی دارد چون این نوع کفپوش ها علاوه بر زیبایی و جذابیت فراوانی که در دکوراسیون خانه ایجاد می کنن، مزایای قابل توجهی دارند.

فروش این محصول به شکل پنل ‌های شیشه ‌ای است که در مقابل لکه مقاومند و به راحتی تمیز می ‌شوند، از طرفی نور را از خود عبور داده و در فضا پخش می ‌کنند و این نکته برای ایجاد فضای بزرگتر و درخشان تر موثر است.

 

برای اطلاع از قیمت انواع کفپوش شیشه ای با کارشناسان صنایع شیشه دماوند تماس بگیرید.

تلفن : 02155625886

تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221