نحوه تولید و تشخیص شیشه ضدگلوله
نحوه تولید و تشخیص شیشه ضد گلوله
2019-09-28
شیشه لمینت
تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی
2020-06-14
نحوه تولید و تشخیص شیشه ضدگلوله
نحوه تولید و تشخیص شیشه ضد گلوله
2019-09-28
شیشه لمینت
تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی
2020-06-14

اثر بخشی شیشه در زندگی روزمره

دلایل استفاده از شیشه

یکی از دلایل استفاده از شیشه برای یک قسمت از ساختمان مسکونی یا محل کار افراد، نحوه اثر بخشی بسیار مفید برای شادابی و عدم تکراری شدن محیط میباشد. سوالی برای شما پیش میاید که چرا شیشه اثر بخش برای شادابی و ضد افسردگی میباشد؟
شیشه به دلیل شفاف بودن و دید تصویر بدون ایراد به صورت طبیعی و با رنگ های واقعی محیط و یا حتی فقط داشتن نور طبیعی با استفاده از شیشه های مشجر که میتواند آرامش را به چشم ها برساند و ذهن را از انرژی منفی پاک کند .
برخی افراد که منازل یا محل های کاری با دید زیبا مانند پارک، جنگل ،برکه و رودخانه را دارند عموما شاداب تر بشاش تر و دور از افسردگی میباشند. بیشترین استفاده از نماهای شیشه ای در کشور هایی مانند ژاپن و چین که نیرو های کار دارای ساعت های کاری فشرده میباشند و یا حتی نماهای ساختمان های بلند قامت کشور های کوچکی مثل دبی و ترکیه از شیشه های یک‌تکه بزرگ استفاده میکنند تا محیط زندگی و محل کار آرام را برای افراد فراهم سازند .
حال شما خود را در یک اتاقی تصور کنید که نیمی از شیشه های موجو سفید و یا نیمی از شیشه ها از رنگ های سنتی استفاده شده است، چه میزان آرامش را به شما منتقل میکند؟ چه میزان شما را از استرس دور میکند؟
این جواب را برای خودتان حلاجی کنید. امروزه روز مشاوران صنایع شیشه ایمنی دماوند مشتریان محترم را به سمت استفاده بیش تر از شیشه در ساختمان تشویق میکنند. (البته شیشه های امنیتی برای حفظ ایمنی افراد) چرا که طبق تجربیات ۲۵ ساله ی گروه مهندسان و مشاوران صنایع شیشه ایمنی دماوند دریافتند که کسانی که اشتیاق به استفاده از شیشه های سفید و یا رنگی سنتی در ترکیب های دکوراسیون خود دارند یا به این نتیجه رسیده اند که نور طبیعی تاثیر بسزایی در جذابیت طراحی داخلی و انرژی مثبت آن محل را دارد یا طبق تحقیقات و تجربه های فراوان به این ترکیب دست پیدا کرده اند.
حال با وجود تکنولوژی پیشرفته در صنعت شیشه های ساختمانی ، صنایع شیشه ایمنی دماوند قادر به تولید شیشه های امنیتی شفاف و رنگی میباشد تا بتوان در هر محیطی و در هر شرایطی از نعمتی به نام شیشه استفاده کرد و با جدید ترین محصولات و طبق استاندارد اروپا این خدمات را ارائه میدهد.
برای مثال اماکن مسکونی ، اداری و تفریحی و سنتی پر خطر از نظر زلزله یا تهدید امنیتی و حتی از لحاظ داشتن ارتفاع بالا برای بهره مندی از نما و دید بدون مزاحمت از شیشه های امنیتی شفاف یا رنگی استفاده میکنند و در برخی از دیزاین ها و طراحی های برای جواهر فروشی یا طلافروشی ها از شیشه ضد گلوله رنگی یا شیشه ضدگلوله شفاف در اشکال و ابعاد مختلف استفاده میشود تا ابهت و زیبایی فراتر از انتظار را به اجرا در بیاورند.
لازم به ذکر است صنایع شیشه ایمنی دماوند با در اختیار داشتن تیم طراحی مجرب و دیزاینر های خوش سلیقه برای نمای داخلی و یا خارجی ساختمان ها و اماکن مختلف توانایی ارائه طرح را دارا میباشد.

هدف ما داشتن خانه و محل کار شاد ، ایمن ، زیبا و پر انرژی برای مردم با محبت و با لیاقت ایران زمین میباشد.