شیشه رنگی

شیشه‌ رنگی این روزها تاثیر فراوانی روی دکوراسیون داخلی دارد و با رنگ بندی متنوع، طرح، ضخامت و ویژگی خاص خود برای فضاهای مختلف کاربرد دارد.

قیمت شیشه رنگی به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش بستگی دارد و خریداران می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت به روز انواع شیشه رنگی با کارشناسان فروش دماوند گلس تماس بگیرند.

انواع شیشه رنگی شامل سه دسته اصلی است؛ شیشه رنگی براق (لاکوبل)، شیشه رنگی مات (متلوکس)، شیشه رنگی متالیک (متلاک) و شیشه رنگی اجرا شده در آشپزخانه که هریک کاربری های خاص خود را دارند.

انواع شیشه رنگی بر حسب ضخامت به 4 میل،5 و 6 میل تولید و عرضه می شوند که کاربردهای گوناگونی از قبیل درب کابینت، کمد دیواری، رومیزی‌ های کوچک و پوشش فضای دیواره بین کابینت، دیوارپوش دکوراتیو و غیره دارند.

شیشه رنگی با ضخامت 8، 10 و 12 میل برای صفحه کابینت، رومیزی، نمای ساختمان و غیره مناسب است و ضخامت 16 و 20 میل برای صفحه‌ بار شیشه ‌ای، اوپن آشپزخانه، رومیزی های بزرگ و دکوری مناسب است.

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی با توجه به مقدار استفاده شده از شیشه و همچنین فضای مورد نظر برای نصب آن بستگی دارد.

شیشه رنگی در دکوراسیون و جذابیت فضای داخلی و بیرونی خانه کاربرد دارد، با اینکه قیمت شیشه رنگی دوجداره برای طراحی نمای ساختمان کمی گران تر از سایر شیشه هاست ولی مورد توجه طراحان و معماران قرار دارد.

قیمت شیشه رنگی به نوع و طرح آن نیز بستگی دارد و برای پنجره ها با مدل ها، طرح ها و رنگ های سنتی و کلاسیک به شکل های متفاوتی تولید می شود.

قیمت شیشه رنگی به نام لاکوبل که با استفاده از مناسب ترین رنگ ها تولید می شود و دارای چسبندگی، پوشش کامل، سختی و استحکام بالایی هستند، براساس نوع شیشه به کار رفته متفاوت است.

هرچه شیشه رنگی ضخیم تر و شفاف تر باشد قیمت بیشتری دارد و با مقایسه کیفیت شیشه و قیمت انواع مختلف آن، به سهولت می توان شیشه مناسب را شناسایی و انتخاب کرد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی پنجره برای زیبایی و ایجاد حس بهتر به کار می رود و فضای خانه ها با رنگ، نور، پنجره و دکوراسیون متفاوت در زندگی تنوع و جذابیت ایجاد می شود.

انسان ها برای زندگی شان خانه هایی ساختند که پنجره داشته باشد و از آنجا که پنجره یعنی فضایی برای دیدن بیرون و شیشه رنگی پنجره راهکار مناسبی برای تنظیمورود نور هم محسوب می شد.

معمولا پنجره را طوری می ساختند که از موادی باشد به بیرون خانه دید داشته باشد و استفاده از شیشه رنگی پنجره دید بیرون به داخل خانه را کاهش می داد و این ویژگی مناسب و دلخواهی به شمار می رفت.

شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی پنجره

نحوه محاسبه قیمت شیشه رنگی پنجره به این شکل است که ابتدا قیمت واحد شیشه رنگی را در متراژ ضرب می کنند و پس از آن ابزارهای دور شیشه مانند ابزار دیاموند به صورت متر طول در قیمت واحد ضرب می شود.

قیمت شیشه رنگی پنجره به مواردی مانند سوراخ کاری روی شیشه که خود شامل هزینه است و عبارتند از جاسازی کلید پریز و سوراخ کاری که به صورت عددی محاسبه می شود.

هزینه نصب شیشه رنگی پنجره معمولا به صورت درصدی یعنی 20% قیمت شیشه محاسبه می شود و هزینه حمل شیشه رنگی هم بسته به اندازه قیمت گذاری می شود.

محاسبه قیمت شیشه رنگی پنجره به آیتم های متنوع تاثیر گذاری مربوط است. قیمت مترمربع شیشه رنگی بسته به ایرانی یا خارجی بودن شیشه متفاوت است.

شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی سنتی در معماری قدیمی و سنتی ایرانی همیشه مشهود ومحبوب بوده و معمولا با پنجره های ارسی همراه بوده است.

نمونه های سنتی شیشه رنگی پنجره ارسی از تلفیق تکه های کوچک چوب که گره ها را ایجاد می کند و شیشه رنگی که این گره ها را پر می کند، ایجاد می شود.

برای استفاده از شیشه رنگی سنتی کاربردهای مختلفی وجود دارد از جمله تامین نور ورودی همراه با کاهش شدت نور آفتاب و گرما ضمن حفظ حریم داخل، ایجاد زیبایی و اثرات مثبت روانشناختی، دور کردن حشرات، داشتن خواص صوتی و اکوستیک.

امروزه برخی برای ترمیم گره های فرسوده قدیمی به شیوه قدیمی پنجره ارسی با شیشه رنگی سنتی می سازند، گاهی از دستگاه های برش CNC و برش چوب، گره چینی درست کرده، گاهی با رنگ و رزین مخصوص، شیشه های ارسی می سازند.

شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی سنتی

قیمت شیشه رنگی سنتی به پارامترهای مختلفی وابسته است.

روشی که برای ساخت این نوع شیشه به کار رفته می تواند به طور ویژه در قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی سنتی می توانید با شماره های موجود با کارشناسان دماوند گلس در تماس باشید.

اطلاعات کامل توسط کارشناسان بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نوسانات اقتصادی می تواند سبب افت و خیز در قیمت شیشه رنگی سنتی باشد.

با در نظر گرفتن مواد اولیه مرغوب شیشه های رنگی تولید شده و با قیمت مناسب به دست مشتری می رسد.

امروزه شیشه های قرمز رنگ گران تر از سایر انواع شیشه های رنگی می باشند و این تفاوت قیمت شیشه رنگی سنتی به این دلیل است که اگر مدت طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد، رنگ خود را حفظ کند.

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی بین کابینتی براق بوده، تنوع رنگی بالایی دارند، تمیز کردن و مراقبت از آنها آسان است و در بین طراحان دکوراسیون داخلی محبوبیت فراوانی دارند.

راهکار مناسب برای تمیز نگه داشتن محیط ظرفشویی، فضای پشت اجاق گاز و اطراف آشپزخانه، استفاده از شیشه رنگی بین کابینتی است تا از خوردگی و کثیف شدن دیوار جلوگیری کند.

استفاده از شیشه رنگی بین کابینتی امروزه باعث اضافه شدن رنگ می شود و این پوشش برای طراحان داخلی دیوارهای بین کابینتی را پوشانده، زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.

شیشه رنگی قدیمی

شیشه رنگی قدیمی با رنگ های متنوع مانند زرد، شیشه های رنگی قرمز، شیشه های رنگی سبز، شیشه های رنگی آبی و برخی رنگ های دیگر در نمای خانه های قدیمی و پنجره های ارسی کاربرد دارند.

شیشه رنگی قدیمی در ساختمان های امروزی نیز کاربرد دارند و به شکل بلوک شیشه ای داخل سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوک شیشه ای رنگی عبارتند از بلوک شیشه ای نارنجی، بلوک شیشه ای زرد، بلوک شیشه ای قرمز، بلوک شیشه ای بنفش، بلوک شیشه ای آبی فیروزه ای، بلوک شیشه ای سبز و رنگ های دیگر که مانند شیشخ رنگی قدیمی جلوه ای خاص ایجاد می کند.

از بلوک شیشه ای رنگی در نمای داخلی و به دور از تابش مستقیم آفتاب استفاده می شود. گاهی از ترکیب بلوک شیشه ای بیرنگ شفاف در کنار بلوک شیشه ای رنگی استفاده می شود که تصویر زیبایی دارد و برای تزیین ساختمان به کار می رود.

فروش شیشه رنگی پنجره

فروش شیشه رنگی پنجره برای انتخاب، استفاده و نوع کاربری در فضاهای مختلف خانه است و معمولا در لابی ساختمان ها و برج ها از رنگ های تیره مانند رنگ مشکی بیشتر استفاده می شود.

فروش شیشه رنگی برای فضاهای داخلی خانه به عنوان مثال در اتاق خواب بیشتر رنگ های گرم و مهیج است مانند رنگ قهوه ای، قرمز، طلایی، کرم یا شکلاتی است.

برای اتاق کودک هم می توان از رنگ های فانتزی و آرام بخش مانند رنگ آبی اقیانوسی، صورتی، بنفش، سبز استفاده می شود و فروش شیشه رنگی پنجره برای این موارد بسیار بالاست.

شیشه رنگی

خرید شیشه رنگی پنجره

در خرید شیشه رنگی پنجره در صورت نیاز عمده به این کالا می توان کالای مورد نظر خود را از نمایندگی ها یا فروشگاه های فروش به صورت عمده پیدا و خریداری کنید تا به صرفه تر باشد.

برای خرید شیشه رنگی پنجره می توانید محصول را با مشخصات مورد نظر خود از طریق سایت های اینترنتی خریداری کنید، خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله تنوع محصول و صرفه جویی در زمان.

خرید شیشه رنگی پنجره در انواع گوناگون با رنگ بندی متنوع، طرح، ضخامت با توجه به کاربردهایی که در فضاهای مختلف دارند انجام می شود. قیمت شیشه رنگی بسته به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش شما متغیر خواهد بود.

برای خرید و استعلام قیمت نهایی شیشه رنگی پنجره با دماوند گلس تماس بگیرید.

قیمت شیشه رنگی بین کابینت

قیمت شیشه رنگی بین کابینت شاید کمی بالاتر از سایر شیشه ها باشد، اما نمای زیبا و چشمگیر ایجاد کرده، قابلیت برش بدون صدمه فیزیکی دارد و در طراحی مدرن جایگاه ویژه ای دارد.

در موارد بازسازی آشپزخانه می ‌توان بدون نیاز به صرف هزینه و زمان برای جداسازی کاشی ‌های بین کابینت از شیشه سکوریت بین کابینتی استفاده نکرد و قیمت آن براساس نوع کاربری کمی متفاوت است.

قیمت شیشه رنگی بین کابینت بالاست چون نمی ‌شکنند و به ‌راحتی می ‌توان آنها را سکوریت کرد و این مزیت بزرگی است. استفاده و نصب این نوع شیشه بسیار راحت است و جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک محسوب می شود.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم استفاده و قیمت شیشه بین کابینتی این است که خیلی ساده و راحت تمیز می ‌شوند و نصب آنها مقرون به صرفه بوده می‌ توان آنها را پشت گاز نصب و به عنوان سکوریت یا ضدگرما از آن استفاده کرد.

شیشه رنگی سنتی

شیشه های رنگی و سنتی

قدمت هنر شیشه های رنگی ( نقشینه ) به هزار سال می‌رسد. نحوه ساخت شیشه رنگی شامل طراحی اولیه روی کاغذ، سپس تعیین رنگ هر قسمت طرح و شماره گذاری وتعیین جهت آن، متناسب با بافت شیشه خام می‌باشد.


استفاده از شیشه‌های رنگی در طراحی این اجازه را می‌دهند که با استفاده از نورهای طبیعی و مصنوعی، بتوانیم در بازه‌های مختلف زمانی رنگ‌های متفاوتی در محیط داشته باشیم.

شیشه‌های رنگی در معماری ایرانی جایگاه قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و علاوه در بناهای مشهور در سایر ساختمانها نیز استفاده می‌شده‌اند.

استفاده از شیشه‌های رنگی علاوه بر زیبایی، اثرات روانشناختی قابل ملاحظه‌ای نیز بهمراه دارد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر طرح‌های سنتی، می‌توان به شکلهای دیگری نیز از شیشه‌های رنگی استفاده کرد.

شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی سنتی