شیشه نمای ساختمان

شیشه نمای ساختمان سه نوع است که عبارتند از فریم لس، اسپایدر و کرتین وال. استراکچرها در شیشه نما ساختمان طوری طراحی می شوند که نمایی پیوسته دارد که جلوه بصری بهتری دارد و جذابیت زیادی دارد. شیشه نمای ساختمان مانع خوبی برای آلودگی صوتی است ولی نیازمند بازرسی، تعمیر و نگهداری بالایی نسبت به سایر نماها هستند.

شیشه نمای سکوریت

شیشه نمای سکوریت نوع دیگری از انواع نماهای مدرن در ساختمان است و بیشتر برای پوشش معایب نمای شیشه ای اختراع شده اند. یکی از معایبی که نماهای شیشه ای دارند مقاومت ناچیز آنها در برابر شکستن است و شیشه نمای سکوریت به دلیل فرآیندی که در آنها ایجاد می شود بسیار مقاوم بوده و احتمال شکستن آنها به صفر نزدیک شده است.
شیشه-نمای-سکوریت

شیشه نمای اسپایدر

شیشه نمای اسپایدر همراه با اتصالات اسپایدر از فولاد ضد زنگ و طوری ساخته ‌شده که در برابر رطوبت مقاوم است. استفاده از شیشه نمای اسپایدر در ساختمان بدون فریم است و برای تماشای بیرون هیچ مانعی وجود نخواهد داشت. پانل شیشه‌ ای شیشه اسپایدر، معمولا دارای ضخامت ۱۰-۱۲ میلی ‌متر است. شیشه نمای اسپایدر از جنس شیشه نشکن بوده، در برابر طوفان و ضربه‌ مقاوم، دارای عایق حرارتی و صوتی نیز می ‌باشد. کاربرد آن برای نمای وزارتخانه‌ ها، هتل ‌ها، فرودگاه ‌ها و ساختمان‌ های اداری است. پانل ‌های شیشه نمای اسپایدر به شکل تک جداره یا دوجداره و با عایق حرارتی است و توسط اتصالات فولاد ضد زنگ در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل می شود. پانل ‌ها به دو صورت ثابت و کشویی نصب می‌ شود تا در صورت لزوم به راحتی باز شوند. سیستم‌های نمای شیشه اسپایدر در برابر باد و عناصر دیگر مانند آتش نیز مقاوم است.

نمای شيشه ای

نمای شیشه ای یا نمای اسپایدر مانند یک دیوارظاهری زیبا ایجاد کرده و در عین حال برای جدا کردن فضای داخل از خارج کاربرد دارد. برای داشتن این نمای شیشه ای از یراق آلات اسپایدری استفاه می شود. در نمای شیشه ای شفافیت نمای ساختمان بیشتر شده و می توان از انواع شیشه های رنگی جدید برای جذابیت بیشتر ساختمان استفاده کرد. نمای شیشه ای نسبت به نماهای دیگر دارای بار مرده کمتری است. در نمای ساختمان یراق آلات اسپایدری طوری طراحی شده که در نمای ظاهری ساختمان زیبایی ایجاد کرده و ظرافت نگهدارنده های شیشه محکم و ایمن هستند. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را به کار برد که می باشد که در صورت وقوع زلزله دارای مقاومت بالایی باشند.
شیشه نمای ساختمان

نمای شیشه ای ویلا

نمای شیشه ای ویلا نه تنها ظاهر زیبایی به نمای خارجی ساختمان می دهد، بلکه نمای خارجی ویلا را نیز تامین می کند و برای ساکنین آن امکان تماشای منظره بیرون را هم فراهم می کند.

نمای شیشه ای ساختمان

نمای شیشه ای ساختمان موجب شفافیت و روشنایی بیشتر می شود. شفافیت شیشه و قابلیت های بازتابی که دارد موجب ایجاد جذابیت های بصری نما می شود. نمای شیشه ای ساختمان دارای مزایای فراوانی است ازجمله اینکه شیشه وزن کمی دارد و در نتیجه موجب می شود وزن ساختمان کم تر شود. شیشه های چند جداره ای که برای نما استفاده می شوند عایق خوبی برای صدا بوده در نتیجه از ایجاد آلودگی صوتی تا اندازه زیادی جلوگیری می کنند. سرعت اجرای نمای شیشه ای ساختمان بالاست و به زمان کمی نیاز است و روش ها برای نما تنوع زیادی دارد و در رنگ های مختلفی به اجرا در می آیند.

نمای شیشه ای فریم لس

نمای شیشه ای فریم لس یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان است و زیبایی، آب بندی مناسب، نصب ساده و بارگذاری مناسب را می توان مزیت های آن برشمرد. در نمای شیشه ای فریم لس ابتدا سطح نما به صورت شبکه بندی کامل زیرسازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. غیر قابل تشخیص بودن فریم های باز شو از خارج ساختمان، قابلیت نصب از داخل بنا و بدون نیاز به داربست، داشتن آب بندی و هوا بندی موثر، وزن کم، مقرون به صرفه بودن و سهولت نصب شیشه ها از جمله مزایای نمای شیشه ای فریم لس است. در سطح نمای شیشه ای فریم لس بیشتر شیشه دیده شده و آلومینیوم با ظرافت خاصی در کنار شیشه قرار می گیرد، پنجره های بازشو نیز قابل رویت نبوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.
نمای شیشه ای فریم لس

نمای شیشه ای

نمای شیشه ای برای معماران و طراحان فضای خوبی ایجاد می کند تا ساختمان زیبا و منحصر به فردی را خلق کنند و علاوه بر این از مزایای فراوانی برخوردارند. کاهش وزن ساختمان، افزایش سرعت اجرای نما، ورود نور طبیعی و کاهش نیاز انرژی برق برای روشنایی و افزایش دید ساکنان داخل ساختمان از مزایای مهم نمای شیشه ای است. کاهش آلودگی صوتی به دلیل استفاده از شیشه های چند جداره، کاهش هزینه ساخت نما در شیشه های دوجداره و سه جداره و همچنین تهویه مطبوع طبیعی از دیگر مزایای نمای شیشه ای محسوب می شود.

نمای شیشه ای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر از قطعات و عضوهای عنکبوتی شکل از جنس استنلس استیل تشکیل شده است. برخلاف سیستم کرتین وال در نمای اسپایدر هیچ گونه سازه عمودی و افقی مشاهده نمی شود. در نمای شیشه ای اسپایدر نحوه اتصال شیشه ها و بارگذاری سیستم نما به صورت نقطه ای و کاربرد اصلی نمای اسپایدر در ساختمان های تجاری و اداری است. نمای شیشه ای اسپایدر نوعی نمای شیشه ای مدرن است که در آن شیشه به وسیله قطعات اسپایدری به سازه متصل می شود، با اینکه ابعاد این قطعات کوچک است ولی بار زیادی را می توانند متحمل شوند. وزن کم سازه و قطعات، مقاومت در برابر عواملی مانند زلزله، باد و غیره ، عملکرد مستقل قطعات شیشه، شفافیت نما و نبود پروفیل های نگهدارنده و سادگی جزئیات نما را می توان ویژگی های نمای شیشه ای اسپایدر دانست.

نمای شیشه ای بالکن

نمای شیشه ای بالکن زیبایی خاص خود را دارد و این نما موجب می شود که نور بیشتری به داخل خانه وارد شود و برای نگهداری گل و گیاه در بالکن امتیاز است. نمای شیشه ای بالکن هم باعث ایجاد امنیت می شود و زیبایی قابل توجهی هم به نمای کلی ساختمان می بخشد.

نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال یکی از نماهای مدرن است که از ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان استراکچر و متریال پوشش دهنده مانند شیشه، ورق یا اسپندریل ساخته می شود. نمای شیشه ای کرتین وال انواع گوناگونی دارد و می توان آن را به دو گروه سیستم یونیتایز و سیستم لامل تقسیم کرد. نمای شیشه ای کرتین وال لامل به صورت صنعتی ساخته می شود و جزئیات آن طوری طراحی شده که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنش های وارده مانند زلزله و باد یا نشست های احتمالی و وزن خود نما، انعطاف پذیر است. در نمای شیشه ای کرتین وال ضخامت شیشه دوجداره از ۱۸ تا ۴۰ میلی متر قابل نصب و اجراست. هیچ گونه پیچ یا پرچ در این نما دیده نمی شود و محدودیت انتخاب رنگ نداشته، امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته نیز وجود دارد.
نمای شیشه ای کرتین وال

قیمت نمای شیشه ای

قیمت نمای شیشه ای با توجه به فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود، ازجمله این موارد؛ نوع شیشه، تعداد شیشه تک جداره یا دوجداره، نوع نمای شیشه ای کرتین وال ، فریم لس و…، ارتفاع و عرض نمای شیشه ای و همچنین یراق مورد استفاده.

قیمت شیشه سکوریت نما

عوامل موثر روی قیمت شیشه سکوریت نما هزینه نصب شیشه سکوریت، ضخامت شیشه، ابعاد شیشه، رنگ شیشه و یراق آلات به کار رفته می باشد. تخمین قیمت شیشه سکوریت نما اگر دارای یراق آلات مخصوص برای نصب در محل های مورد نظر دارای اهمیت است، تعیین نوع و تعداد یراق آلات مورد نیاز برای تخمین قیمت تمام شده شیشه سکوریت ضروری است.

قیمت نمای شیشه ای کرتین وال

قیمت نمای شیشه ای کرتین وال به نوع روش اجرا، متراژ اجرا، ارتفاع کار، مدول های موجود در نما و… بستگی دارد. روش های اجرا با توجه به نظر طراح، کارفرما و کاربری ساختمان انتخاب می شود و معمول ترین مدول ها و بازشوها موثر در قیمت نمای شیشه ای کرتین وال مدول های با ارتفاع 2.2 متر و 1.1 تا 1.2 متر عرض می باشد.
نمای شیشه ای کرتین وال

قیمت نمای فریم لس

قیمت نمای فریم لس به عوامل مختلفی بستگی دارد، علاوه بر مشخصات فنی کاربردی نمای شیشه ای فریم لس، متراژ نیز از جمله عوامل مهم تعیین قیمت نمای فریم لس است. تولید، طراحی سیستم های نمای شیشه ای، نصب، مشخصات و نوع خدماتی که یک مجری در هنگام و پس از اجرای این نوع نما ارائه می دهد در قیمت نمای فریم لس تاثیر فراوانی دارد.

قیمت نمای اسپایدر

قیمت نمای اسپایدر شیشه ای برای ساختمان جزو ساختارهایی است که تابع فاکتورهای گوناگونی است و نمی ‌توان تعریف قطعی از قیمت شیشه اسپایدر داشت. قیمت نمای اسپایدر باید براساس شکل و ساختار نمای ساختمان ابتدا طراحی ‌شود سپس با آنالیز طرح به‌ دست‌ آمده و با در نظرگرفتن شرایط مالی پروژه قیمت نهایی محاسبه شود. قیمت نمای اسپایدر به میزان مصرف پروفیل ‌های آلومینیومی، شکل و ساختار پروفیل‌ها، نوع سیستم به کار رفته مانند فریم لس، یوچنل و نوع شیشه به کار رفته در نما بستگی دارد. شیشه به کار رفته در نمای اسپایدر ۱۰ میل سکوریت است که با نصب آن برحسب مترمربع و براساس قیمت نمای اسپایدر به روز می شود. به طور کلی انتخاب نوع شیشه لمینت باشد یا یراق‌آلات مورد استفاده استیل باشد قیمت نمای اسپایدر هزینه بالاتری خواهد داشت و با توجه به تغییر ابعاد، متراژ و رنگ انتخاب ‌شده قیمت تعیین و محاسبه می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت نمای شیشه ای ساختمان همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن : 02155625886

تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221

نمای اسپایدر
نمای اسپایدر