درب شیشه ای

درب شیشه ای اسلایدینگ در بین انواع درب های اتوماتیک بیشترین کاربرد را دارد، این نوع درب‌ بدون دستگیره است و در بیمارستان، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها، مراکز تجاری، سینماها، فرودگاه‌ها و غیره استفاده می‌ شود. درب شیشه ای اسلایدینگ هنگام باز وبسته شدن در جهت افقی به صورت خودکار باز و بسته می‌شود و در واقع حرکت درب ها به صورت خطی است. در ساختار این نوع درب سنسورهای حسگر در بالای درب نصب می شود که به وسیله آن دستور ورود و خروج افراد صادر می شود. چشمی درب اسلایدینگ شیشه ای حضور افراد و اشیا را از طریق قطع و وصل اشعه مادون قرمز شناسایی کرده و موجب باز و بسته شدن درب می‌ شود.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از متداول ترین و رایج ترین درب های اتوماتیک است. دارای کارایی بسیار بالا و قیمت مناسب بوده، برای بیشتر فضاها و ورودی ها قابل اجراست. درب برقی در درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به صورت ریلی باز و بسته می شود و سیستم مکانیکی این مدل طوری طراحی شده که لت فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل بالایی سیستم درب اتوماتیک متصل شده اند. در ایم مدل درب شیشه ای با تسمه و انرژی تولیدی از الکتروموتور و فرمان بورد الکترونیکی دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود. این درب به صورت خودکار باز می شود، منتظر می ماند و سپس بسته می شود. در درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از سنسور تشخیص حرکت یا سنسور نوری استفاده می شود تا مکانیزم های بسته شدن یا باز شدن را فعال کنند. سنسورها را در دو طرف درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ برای ردیابی نصب می کنند.
درب شیشه ای

درب شیشه ای سکوریت ریلی

درب شیشه ای سکوریت ریلی روی یک محور ریلی حرکت کرده و حرکتی افقی دارد. این درب به علت حرکت در محور عرضی فضای حرکتی بسیار کمی را اشغال کرده و برای فضاهای کوچک مناسب است. حرکت درب شیشه ای سکوریت ریلی بسیار راحت و روان بوده و به راحتی، بدون کمترین صدا جا به ‌جا می‌ شود، علاوه بر این ها زیبایی و نظم خاصی به فضا می دهد. درب شیشه ای سکوریت ریلی فریم دار استحکام بالایی دارد و علاوه بر آن، از زیبایی خاصی برخوردار است. درب شیشه ای برای فضاهای داخلی و خارجی کاربرد داشته و مورد توجه و استقبال ویژه ای قرار گرفته است. درب شیشه ای سکوریت ریلی دارای ایمنی بسیار بالایی است و در ابعاد و اندازه هایی که متناسب با عرض ورودی باشد، به صورت دلخواه در تعداد لت های مختلف اجرا می شود. درب های شیشه ای تنوع زیادی دارند و به همین دلیل افراد می توانند متناسب با فضا و سلیقه خود یکی از انواع مختلف درب شیشه ای سکوریت ریلی و کشویی یا لولایی و... را انتخاب کنند.

درب شیشه ای سکوریت

قیمت درب شیشه ای سکوریت براساس متراژ شیشه مورد استفاده و همچنین فریم و انواع اتصالاتی که در زمان نصب و اجرای آن استفاده می شود، با سایر درب های شیشه ای متفاوت است. درب شیشه ای سکوریت به دلیل مزیت انعطاف پذیری که در ساخت و اجرا دارد، می توان از آن برای فضاهای مختلف استفاده کرد. از کاربرد درب شیشه ای سکوریت می توان به نصب انواع درب در منازل مسکونی، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری و انواع فروشگاه ها اشاره کرد. درب شیشه ای دارای تنوع در اندازه، رنگ و نوع بازشو و نوع کاربری است و امروزه به عنوان المان طراحی و معماری به شمار می رود. از درب شیشه ای سکوریت برای دود بند نیز استفاده می شود که به دلیل ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر است. تنوع طرح و رنگ شیشه استفاده شده در درب شیشه ای سکوریت موجب می شود تا فضای مورد نظر زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد.

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی در گذشته معمولا داخل یک فریم که معمولا ظاهری ساده شبیه U بود، باز و بسته می شد. این نوع درب به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شوند. یراق آلات درب شیشه ای ریلی روکار روی دیوار و در حالت توکار یراق آلات داخل دیوار تعبیه و نصب می شد که در حال حاضر هم این سبک قابل اجرا و هنوز طرفداران خود را دارد. این روزها درب شیشه ای ریلی با یراق آلات مدرن تر نصب می شود که ظاهری زیباتر و استحکام بیشتری دارند. کاربرد درب شیشه ای ریلی درب های ورودی، مدل های رولینگ آن در کابین دوش های حمام است و فضای دکوراسیونی حمام و سرویس بهداشتی را متحول می کند.
درب اسلایدینگ

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی تشکیل شده از شیشه سکوریت و ریل کشویی و قابل نصب در فضاهای مختلف که باز و بسته شدن درب به سادگی انجام می شود. قیمت درب شیشه ای کشویی را می توان براساس متراژ شیشه مورد استفاده، نوع فریم، ریل و سایر قطعات به کار رفته در نصب درب برآورد کرد. قیمت درب شیشه ای کشویی دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک ارزان تر است، چون از موتور و اتصالات مربوط به آن استفاده می شود. درب شیشه ای کشویی قابلیت اجرا به دو صورت تک لنگه متحرک یا دو لنگه متحرک با عملکرد مجزا با لنگه های ثابت و متحرک به صورت شفاف ، مات ، نیمه مات ،راه مات و سندبلاست را دارد. ضخامت درب شیشه ای کشویی معمولا از شیشه سکوریت ۱۰ میلی متری است و همراه با یراق آلات استنلس استیل ضد زنگ تولید و نصب می شود. درب شیشه ای کشویی برای تفکیک فضای ناهار خوری، نشیمن، پذیرایی، هال، شیشه مغازه، پارتیشن شیشه ای و سایر فضاها کاربرد دارد و علاوه بر تفکیک فضا باعث ایجاد زیبایی دکوراتیو نیز می شوند.

درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای مغازه به صورت ریلی و لولایی قابل اجراست، مدل ریلی درب شیشه ای مغازه روی ریل به حرکت در می آید که هم می تواند به سمت چپ و هم به سمت راست باز شود. درب شیشه ای مغازه ریلی به صورت دو لنگه که یک درب ثابت، درب دیگر به سمت به چپ و راست باز می شود. درب لولایی مغازه با لولا مهار شده و مانند سایر درب ها، به سمت لولاها باز و بسته می شود. درب شیشه ای مغازه ظاهری زیبا و مدرن به مغازه داده و سطح ایمنی را تا حد زیادی افزایش می دهد. مزایای درب شیشه ای مغازه سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد، قابلیت نصب برای درب هایی با وزن 150 کیلوگرم تا عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر است انتخاب درب ورودی مغازه براساس دکوراسیون و چیدمان مغازه است و انواع درب شیشه ای به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند، بسیار کاربردی و مفید هستند.

درب شیشه ای اتوماتیک

انواع درب شیشه‌ ای اتوماتیک تولید می شود که هرکدام ویژگی ها و کاربردهای خاصی دارند؛ ازجمله درب دو لنگه تلسکوپی، درب دو لنگه کشویی، درب تک لنگه کشویی، درب شیشه ‌ای نیم ‌گرد و درب شیشه ای تمام‌ گرد. مدل های دیگری از درب شیشه ای اتوماتیک مانند درب چهار لنگه تلسکوپی، درب شیشه ‌ای گردان، درب شیشه ای تاشو و درب تک لنگه محوری وجود دارند که براساس نیاز و سلیقه افراد انتخاب و نصب می شوند. می توان با نصب درب شیشه‌ ای اتوماتیک علاوه بر زیبایی نمای ورودی ساختمان، دما و ورود گرد و غبار در اماکن با تردد بالا را نیز کنترل کرد و امکان استفاده از حداکثر فضای موجود به خصوص در فضاهای کوچک وجود دارد. تولید درب شیشه‌ ای اتوماتیک براساس اندازه محل مورد نظر امکان پذیر است، این نوع درب دارای طراحی‌های جدید و مدرن و مواد اولیه باکیفیت است و در ساخت و نصب آن دقت زیادی به کار برده می شود. درب شیشه ای اتوماتیک بهره ‌مندی از امکانات و خدمات ویژه برای مکان‌های خاص مثل بیمارستان، درمانگاه‌ و غیره را ایجاد می کند. قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب با توجه به نوع مراجعین، میزان ترافیک محل، تغییر فصل سال و حتی ساعت شبانه ‌روز از مزایای قابل توجه درب شیشه‌ ای اتوماتیک است.
درب شیشه ای

قيمت درب شيشه ای اتوماتیک

قيمت درب شيشه ای اتوماتیک بستگی به مدل بازشوی آن دارد که می‌ تواند براساس محل نصب و کاربرد آن تغییر کند. مثلا دو لنگه کشویی با ثابت و یا چهار لنگه تلسکوپی بدون ثابت و … نوع و کیفت متریال به کار رفته، یراق آلات و مهم‌تر از همه خدمات پس از فروش عواملی هستند که روی قیمت درب شیشه ‌ای اتوماتیک تاثیرگذار است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت درب شیشه ‌ای اتوماتیک کارخانه سازنده، برند و مدل اُپراتور آن است که هر کدام می تواند متفاوت باشند. عامل موثر دیگر روی قیمت درب شیشه ‌ای اتوماتیک، جنس و کیفیت فریم بندی درب است. فریم‌ های دارای استاندارد جهانی یا وارداتی هر یک قیمت های مختلفی دارند. فریم ها دو نوع مخصوص درب های شیشه ای برای مصارف سنگین یا سبک با ضخامت ابعادی مختلف عرضه می شوند، برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای اتوماتیک و نوع فریم‌ ها با کارشناسان دماوند گلس تماس بگیرید.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای و نصب آن در منازل و اماکن شاید از نظر برخی افراد نوعی تجمل‌ گرایی است، در حالی که استفاده از این نوع درب مزایای فراوانی دارد. یکی از مزایای مهم درب اتوماتیک شیشه ای امکان دسترسی، ورود و خروج راحت تر برای افراد است و نوعی خوش‌ آمد گویی به مهمان، بازدید کننده یا مراجعه ‌کننده در بدو ورود به ساختمان، نمایشگاه یا فروشگاه محسوب می شود. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای برای افراد ناتوان، مسن و کودکان راحت تر است و مشکلاتی را که برای باز و بسته کردن درب‌های دستی سنتی برای آن‌ها ایجاد می ‌کند، ندارد. درب اتوماتیک شیشه ای تنوع فراوانی از نظر مدل و نوع بازشو دارد و قابلیت نصب در هر مکان با هر ابعادی را نیز دارد. با نصب درب اتوماتیک شیشه ای می توان در مصرف انرژی برودتی و حرارتی در حد 35 تا 50 درصد در سال صرفه‌جویی کرد و برای ساخت این نوع درب از مواد طبیعی و انرژی استفاده بهینه می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو حرکت بی صدا، روان و سریع داشته، برای فضاهایی با محدودیت عرض کم مناسب بوده و قابلیت نصب روی هر نوع درب لولایی را دارد. درب شیشه ای اتوماتیک تاشو سهولت در تردد ایجاد کرده، از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار جلوگیری کرده و قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن در برابر میزان تردد، فصول سال یا حتی ساعت مختلف شبانه روز را دارد. یکی از ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک تاشو نسبت به درب های اتوماتیک لولایی کاهش شعاع عملکرد یا شعاع حرکتی و باز و بسته شدن آنها است و برای فضاهای کوچک مناسب و از اهمیت بیشتری برخوردار است. سرعت عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک تاشو نسبت به سایر درب های اتوماتیک بیشتر و از قابلیت تردد بالا و بدون محدودیت برای استفاده مداوم و نامحدود برخوردار است.
درب شیشه ای تاشو

درب شیشه ای اتوماتیک کرج

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو کرج به دلیل کاهش شعاع عملکرد، مناسب برای راهروها و فضاهای کم عرضی است که برای نصب دیگر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با محدودیت فضا مواجهند. درب شیشه ای اتوماتیک کرج به درب شیشه ای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز معروف هستند، چون درست مانند درب های قدیمی اتوبوس ها، به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. این تاشدگی می تواند به سمت داخل یا خارج ساختمان باشد. میزان بازشوی درب شیشه ای اتوماتیک کرج از نکات بسیار مهم و قابل توجه است؛ چرا که باید شرایط استفاده از این نوع درب ها برای اماکن مختلف را در نظر داشت. نصب درب شیشه ای اتوماتیک در کرج با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای دماوند گلس انجام می شود.

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی از متداول ترین و معمول ترین نوع درب است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و شکل باز و بسته شدن آن عادی و به صورت پروانه ای است. درب شیشه ای لولایی از لحاظ هزینه نسبت به سایر مدل های دیگر مقرون به صرفه تر و نصب بسیار آسانی دارد، معمولا در بالای ساختمان ها، ورودی پاساژها، درب مغازه ها، پاگردهای جلوی درب واحد در داخل ساختمان و … قابل استفاده است. درب شیشه ای لولایی با یراق آلات لولایی از جنس استنلس استیل ونگیر با کیفیت بالا به صورت ضد خش، ضد بخار، ضد آب و تا حدودی ضد ضربه نصب می شود. استفاده از یراق آلات با کیفیت به دلیل نصب درب شیشه ای لولایی در محیط های مرطوب مثل حمام، استخر، سونا، جکوزی یا مناطق مرطوب مثل شمال یا جنوب کشور است. نوع دیگر یراق آلات در درب شیشه ای لولایی به کار می رود که نیروی محرکه لازم برای باز و بسته شدن درب را اعمال کرده، دارای توقف اتوماتیک است. این نوع درب شیشه ای برای فروشگاه‌ها و لابی ساختمان ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

قیمت درب شیشه ای لولایی

عوامل موثر در قیمت درب شیشه ای لولایی به برند و کشور سازنده،یراق آلات تعداد لنگه درب و اپراتور بستگی داشته و متفاوت است. اجزا دیگر از قبیل نوع شیشه، نوع کاور آلومینیومی یا استیل، پهنه و عرض درب، یک لنگه یا دو لنگه بودن و موارد دیگر روی قیمت درب شیشه ای لولایی تاثیرگزار است. درب شیشه ای لولایی در همه صنایع طرفداران بسیاری دارد و قیمت درب شیشه ای لولایی به عوامل بسیاری مانند سایز، ابعاد و کیفیت و برند آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای لولایی با کارشناسان واحد فروش صنایع شیشه دماوند تماس بگیرید.
در فولدینگ اتوبوسی

درب شیشه ای برقی اتوماتیک

درب شیشه‌ ای برقی اتوماتیک به درب هایی گفته می‌ شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌ شود، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد. مهم ‌ترین مدل های درب شیشه‌ ای برقی اتوماتیک درب‌ های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، تلسکوپی، لولایی، نیم ‌دایره‌ ای، تمام گرد و تاشو هستند. درب شیشه‌ ای برقی اتوماتیک انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، فروشگاه ها، مغازه‌ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی هستند. در مکان هایی که پرتردد هستند درب شیشه‌ ای برقی اتوماتیک کمک زیادی به ترافیک انسانی می کند و همچنین باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

نصب درب شیشه ای اتوماتیک

نصب درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به مدل های مختلف و برند اُپراتور مورد نظرکشور و شرکت تولید کننده انجام می شود. نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک، ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی برای نصب درب شیشه ای اتوماتیک مهم است. نصب درب شیشه ای اتوماتیک توسط دستگاهی به نام اپراتور درب یا درب باز کن قرار داده شده است که تمام اعمال درب های اتوماتیک که شامل بازشدن درب، انتظار و بسته شدن درب است را کنترل می کند. اپراتور نقش مهمی در درب شیشه ای اتوماتیک دارد به خصوص تامین امنیت درب است. یک حسگر برای جلوگیری از برخورد درب با افراد در اپراتورها وجو دارد. تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است، ایجاد طرح روی شیشه و رنگ های متنوع شیشه سکوریت نصب شیشه ای درب اتوماتیک را شامل می شود.

درب کشویی شیشه ای اتوماتیک

انواع درب کشویی شیشه ای اتوماتیک به صورت یک طرفه و دو طرفه هستند. در نوع درب یک طرفه، یک لنگه درب ثابت است و لنگه دیگر درب باز و بسته می شود. عرض ورودی درب کشویی شیشه ای اتوماتیک بین 70 سانتیمتر تا 2 متر و 20 سانتیمتر است. لنگه ثابت می تواند در سمت چپ و یا سمت راست نصب شود. درب کشویی شیشه ای اتوماتیک دو طرفه، درب چهار لنگه است که لنگه های متصل به دیوارها ثابت هستند و دو لنگه وسطی باز و بسته می شوند. ارتفاع استاندارد درب کشویی شیشه ای اتوماتیک 2 متر و چهل سانتی متر است و به طور معمول فریم درب ها را از جنس آلومینیوم یا استیل در فرم های آنودایز و ساده و در رنگ های طلایی و نقره ای انتخاب می کنند. شیشه های به کار رفته با ضخامت 6 میلی متر و 10 میلی متر در رنگ های سفید، آبی، دودی و برنزی است.
در بادبزنی سووینگ

درب های الکترونیکی

این درب ها که ترکیبی از شیشه های ایمنی و فریم های آلیاژی آلومینیومی هستند توسط یک پک الکترونیکی که دارای اجزای مختلفی است قابلیت تردد را برای افراد فراهم میسازد. درب های الکترونیکی دارای مزایای بسیاری از قبیل کنترل انرژی گرمایش و سرمایش بوده و قابلیت کنترل تردد افراد را بهمراه دارد.
درب های الکترونیکی دارای کاربری ها و ظواهرمختلف میباشند که :
اسلایدینگ ( کشویی و خم )
روولوینگ ( گردان )
فولدینگ ( اتوبوسی )
سوئینگ ( بادبزنی )

درب الکترونیکی ( درب برقی )

درب الکترونیکی ( در برقی ) که بسیار کار آمد در صنایع مختلف هست و عبور و مرور افراد با در الکترونیکی بسیار سهل ، آسان و کنترل شده میباشد. درب الکترونیکی یا همان در برقی جزء دسته محصولات الکترونیکی میباشد که دارای هوش مصنوعی و هوش تشخیص میباشند ، به حساب‌ می آید.
درب الکترونیکی این توان و هوش را از اوپراتور بسیار تخصصی که در آن مجموعه ای از تکنولوژی های الکترونیکی و مکانیکی در کنار هم گرد آوری شده اند تا یک درب الکترونیکی هوشمند بتواند به راحتی در کارامد ترین حالت ممکن شمارا بی نیاز از تلف کردن وقت با ارزش خود را برای باز و بسته کردن درب گرداند.
درب الکترونیکی در کلاس های کاری متفاوت و بسته به نوع مکانی که بخواهد از در برقی استفاده شود ، دسته بندی شده اند. معروف ترین درب های الکترونیکی را از لحاظ کیفی ، سوئیس - ایتالیا - آلمان و ژاپن دارا میباشد که متاسفانه به دلیل مسائل مربوط به وضعیت حال بازار درب الکترونیکی چینی بی کیفیت بازار درب های الکترونیکی را در ایران دچار سردرگمی و بحران کرده است.
لازم به ذکر است ضنایع شیشه ایمنی دماوند قادر به فراوری و تولید درب الکترونیکی با شیشه ضدگلوله میباشد و این امر موجب آسایش اصناف پر خطری مانند بانک داران ، طلا و جواهر و صرافان شده است.

برای دریافت لیست قیمت انواع درب های شیشه ای سکوریت همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن : 02155625886

تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221

درب گردان روولوینگ