شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی آشپزخانه برای بزرگتر نشان دادن و جذابتر کردن این فضا بسیار موثر است و استحکام این نوع شیشه در مقابل حرارت و رطوبت مهم است.
آنها برای مانع شدن از نفوذ رطوبت به دیوارها و بقیه محیط ها است. این شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه، به شما این فرصت را می دهند تا وسایل آشپزخانه تان بهتر دیده و به نمایش در آیند.
از شیشه لاکوبل می توان به عنوان دیوارپوش بین کابینتی استفاده کرد چون این شیشه ها به صورت آنتی باکتریال و در رنگ ‌های مختلف موجود و قابل عرضه است.
شیشه بین کابینتی به عنوان شیشه دکوراتیو استفاده می ‌شود و برای دیوارهای خالی آشپزخانه کاربرد دارد. یکی از مزیت های این نوع شیشه پوشانندگی خوب و مناسب برای سطح زیرین و قدیمی است.
با استفاده از شیشه های رنگی از سرامیک های کهنه و از مد افتاده خلاص می شوید و بدون نیاز به کنده کاری و گرد و خاک، شیشه آماده با چسب های پولی یورتان یا چسب سیلیکون نصب می شود.

قیمت شیشه بین کابینتی

قیمت شیشه بین کابینتی بستگی به ابعاد و مساحت فضای مورد نظر، نوع و جنس شیشه بستگی دارد و بهتر است قبل از اجرا از قیمت شیشه بین کابینتی مطلع باشید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.
قیمت شیشه بین کابینتی لاکوبل رنگی که معمولا در دو نوع شیشه لاکوبل رنگی و لاکوبل لعابی موجود است، متفاوت بوده و باید با مشاوران و کارشناسان فروش در دماوند گلس تماس بگیرید.
رنگ شیشه و در صورتی که پروسه نصب و اجرای شیشه به جاسازی نیاز داشته باشد قیمت شیشه بین کابینتی به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود مثلا اگر نیاز به برش کاری برای جاسازی پریز یا کلید باشد.
فاصله بین کابینت ها در بیشترین حالت تا ارتفاع یک متر در نظر گرفته می شود، اگر ارتفاع بین کابینت ها بیشتر از یک متر باشد قیمت شیشه بین کابینتی باید توسط نصاب و کارشناس فروش محاسبه و تعیین می شود.
قیمت مترمربع شیشه بین کابینتی رنگی بسته به ایرانی یا خارجی بودن شیشه متفاوت است و در صورت نیاز به سکوریت شدن شیشه به قیمت اضافه می شود.
قیمت شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه بین کابینتی طرح دار برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه راهکار مناسبی است و انتخاب رنگ ‌های دلخواه با قابلیت‌ خاص شیشه مانند رفلکس نور موجب دلبازتر نشان دادن آشپزخانه می ‌شود.
شیشه بین کابینتی طرح دار با پوشاندن فضای بین کابینت ‌ها مانند یک نوار پهن و ایجاد جلوه‌ های بصری چشم نواز محیط آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد و شیک تبدیل می کند.
شیشه بین کابینتی طرح دار در ضخامت 6میلی متر و عرض 60 سانتی متر در فضای بین کابینت‌های بالا و پایین اجرا می ‌شود و تنوع رنگی زیادی به صورت شفاف و مات دارد.
استفاده از شیشه بین کابینتی طرح دار بیشتر در دکوراسیون مدرن یا کلاسیک کاربرد دارد و سهولت در نظافت یکی از مزایای قابل توجه است. شیشه‌ بین کابینتی در کناراجاق گاز سکوریت شده بوده دارای مقاومت بالا در برابر گرما و ضربه است.
در شیشه بین کابینتی طرح دار با استفاده از دستگاه سند بلاست طرح روی شیشه به صورت مات ایجاد می شود؛ ابتدا طرح با دستگاه برش خورده و سپس برچسب ها روی شیشه قرار داده می شوند و درآخر پودر سنگ روی قسمت های مورد نظر پاشیده خواهد شد.

شیشه بین کابینتی مشکی

نصب شیشه بین کابینتی مشکی روی کاشی و سرامیک نیز اجرا می شود، برای یجاد تغییر اساسی و منحصر به فرد در آشپزخانه خود حتما این کار را امتحان کنید.
بدون صرف هزینه‌ های سنگین تنها با نصب شیشه‌ بین کابینتی مشکی اگر دیوارها و کف آشپزخانه شما رنگ روشن باشد، می‌ توانید علاوه بر ایجاد ظاهری فوق العاده شیک و جذاب از دردسرهای جرمگیری کاشی و سرامیک نیز راحت باشید.
شیشه بین کابینتی مشکی متناسب با رنگ کابینت ها انتخاب شده و با نوجه به اندازه ابعاد آشپزخانه اگر بزرگ باشد نصب و اجرا می شود و تنها با یک شیشه شور و دستمال نانو ظرف چند دقیقه تمیز و درخشان می ‌شود.
در آشپزخانه های پرنور می توان از شیشه بین کابینتی مشکی کم عرض استفاده کرد اما این به آن معنی نیست که شما در انتخاب ابعاد محدود هستید، برخی سبک های آشپزخانه می توانند با ابعاد بزرگ شیشه بین کابینتی طرحی بی نظیر را خلق کنند.
طرح های مختلف دو بعدی و سه بعدی را به صورت رنگی می توان روی شیشه بین کابینتی مشکی ایجاد کرد و به این شکل گرما و فضای دلنشینی در آشپزخانه به وجود آورد.
شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی سفید

شیشه بین کابینتی سفید بین دو کابینت بالا و پایین نصب می شود و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می بخشد. دلایل زیادی برای استفاده از شیشه بین کابینت وجود دارد که یکی از آنها بزرگتر جلوه دادن فضاست.
ساخت و نصب کابینت های سبز، آبی یا نارنجی آشپزخانه و ترکیب آن با شیشه بین کابینتی سفید بسیار هم زیبا و چشم نواز خواهد بود.
شیشه بین کابینتی سفید می تواند با هر رنگ کابینت و هر سبک دکوراسیون جور در بیاید و انتخاب آن دست شما را باز می گذارد تا فضایی مدرن یا کلاسیک خلق کنید.
فضای دو رنگ و ست کردن کف، سقف و دیوارهای آشپزخانه با کابینت ها و شیشه بین کابینتی سفید می تواند فضایی شادتر و انرژی بخش ایجاد کند و استفاده از فضای یکدست و یکرنگ دکوراسیونی آرام و دلنشین خلق می کند.
شیشه ها دارای تنوع رنگ‌ هستند که می ‌توان در طراحی آشپزخانه و برای فضای بین کابینتی از آنها استفاده کرد تا دکوراسیون منحصر به فردی را با رنگ ‌های مورد علاقه خود طراحی کنید.
شیشه بین کابینتی سفید می‌ تواند جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک باشد و برای هماهنگی با مبلمان و دکوراسیون آشپزخانه کاربرد فراوانی داشته با ضخامت‌ های گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

شیشه بین کابینتی لاکوبل

شیشه بین کابینتی لاکوبل دارای نصب و اجرای بسیار ساده و راحت است، چون در کارخانه برش خورده و به صورت ابعاد سفارشی با دستگاه دیاموند شده و از دستگاه شستشو خارج می شود.
قیمت شیشه لاکوبل بین کابینتی در بازار متنوع است چون دارای ساخت و نصب با ویژگی های بسیار خوب است و همچنین طراحی بی نظیر آن بسیار مورد استقبال مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.
شیشه بین کابینتی لاکوبل ضدخش است و برای ایجاد فضای زیبا و دلنشین در داخل ساختمان ها از جمله آشپزخانه و پوشش برای دیوار کاربرد فراوانی دارد.
شیشه بین کابینتی لاکوبل در برابر شکست و سقوط ایمنی بالایی دارد و تنوع رنگی بالا در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان بسیار قابل توجه است.
پوششی از رنگ بر شیشه سکوریت یا شیشه نشکن شیشه بین کابینتی لاکوبل است که بعد از عملیات رنگ با یک لایه پی وی سی لمینت شده، به عنوان محافظ رنگ عمل می کند.
شیشه بین کابینتی لاکوبل

شیشه بین کابینتی طرح سنگ

شیشه بین کابینتی طرح سنگ یکی از ایده های جالب برای ست کردن کف سنگی و میز اوپن آشپزخانه است و سطحی براق و درخشان در فضا ایجاد می کند.
شیشه بین کابینتی طرح سنگ برای آشپزخانه های بزرگ یا کوچک فضایی سرد ایجاد می کند و بهتر است رنگ کابینت ها گرم و از جنس چوب یا ام دی اف باشد تا گرما و انرژی بیشتری در دکوراسیون شما ایجاد شود.
راهکار مناسب و عالی برای بازسازی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه استفاده از شیشه بین کابینتی طرح سنگ است و با این کار زيبایی و جذابیت بیشتری را به آشپزخانه وارد می کنید.
استفاده از شيشه با طرح های مختلف چاپی ازجمله طرح سنگ در اجرای شیشه بين کابينتی يک ايده شگفت انگیز است و بیشتر در طراحی آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گيرد.
یکی از روش های مناسب برای ایجاد تعادل رنگ در فضا استفاده از شیشه بین کابینتی طرح سنگ است و باید متناسب با مبلمان و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت شیشه بین کابینتی همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن : 02155625886

تلفن همراه : 09121437658 – 09122066221

شیشه بین کابینتی