شیشه نسوز
شیشه نسوز
2020-10-31
شیشه ضد گلوله
درباره شیشه ضد گلوله چه می دانید؟
2020-11-04
شیشه نسوز
شیشه نسوز
2020-10-31
شیشه ضد گلوله
درباره شیشه ضد گلوله چه می دانید؟
2020-11-04

شیشه دودبند

شیشه دودبند یکی از موارد مهم در بحث ایمنی ساختمان است و برای جلوگیری از سرایت دود و آتش بین طبقات ساختمان است.

مطابق قانون حفاظت ساختمان ها در مقابل آتش سوزی در ساختمان های ۵ طبقه تحت نظارت شهرداری از دودبند شیشه ای و در ساختمان های ۶ طبقه و بیشتر تحت نظارت سازمان آتش نشانی از درب های فلزی ضد حریق در تمامی طبقات استفاده می شود.

شیشه دودبند معمولا شیشه سکوریت است و این انتخاب به این دلیل است که شیشه سکوریت مقاومت بالا در برابر حرارت دارد و از نفوذ آتش، دود و گرما به سایر طبقات جلوگیری می کند.

برای حفظ ایمنی و بهداشت در ساختمان استفاده از درب و پنجره دودبند در هر یک از طبقات الزامی است و قابلیت اجرا در ابعاد گوناگون و ساختمان های مختلف را دارد.

این محصول با ضخامت های گوناگون ساخته می شود و این شیشه می تواند به صورت ساده یا طرح سندبلاست اجرا شود. رنگ های مختلف برای ساخت این شیشه علاوه بر نکات ایمنی، زیبایی محیط را نیز تامین می کند.

شیشه دودبند

قیمت شیشه دودبند

قیمت شیشه دودبند به عواملی مانند متراژ و ابعاد شیشه به کار رفته در دودبند بستگی دارد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروش صنایع شیشه دماوند تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

جنس و نوع یراق آلات مصرفی، تعداد لنگه درب های استفاده شده و همچنین طرح و رنگ انتخابی نیز روی قیمت این شیشه تاثیرگذار است.

برای نصب دقیق و بی نقص این محصول ابعاد دقیق و پلان پروژه استخراج و تمامی قسمت‌های آن از جمله تعداد درب، رنگ این شیشه یا فریم شیشه دودبند با شما بررسی می شود و قیمت شیشه دودبند برای شما برآورد و محاسبه می شود.

 

قیمت شیشه دودبند

مزایای شیشه دودبند

از مزایای شیشه دودبند می توان به ایجاد محیطی ایمن برای جلوگیری از ورود دود و آتش به طبقات ساختمان اشاره کردو این نکته را فراموش نکنید نصب این محصول تداخلی با طراحی ساختمان ندارد.

یکی دیگر از مزایای این شیشه این است که وقتی جنس دودبند از شیشه است متریالی شفاف بوده و مانعی برای ورود نور به محیط نیست و نصب آسان و سریع نیز دارد.

قابلیت اجرا در طرح ها و رنگ های گوناگون و قابلیت سفارشی سازی برای طرح ها و ابعاد مورد نیاز مشتری و همچنین زیبا سازی محیط از مزایای این شیشه ساختمانی محسوب می شود.

این شیشه عایق صوتی و حرارتی مناسبی است و به خوبی از محیط حفاظت کرده مانع انتقال نور و ورود گردو غبار به داخل محیط می شود.

مزایای دیگر شیشه دودبند ایجاد محیطی امن و زیبا و جلوگیری از ورود اشعه UV به داخل محیط و همچنین استفاده از آن به عنوان درب های اصلی ساختمان و درب های لابی است یا در برخی موارد تفکیک خروجی از سرسرای راه پله است.

نصب شیشه دودبند

نصب شیشه دودبند

در هنگام نصب شیشه دودبند باید دقت کنید که شیشه افتادگی نداشته و به خوبی در جای خود قرار گرفته باشد، در غیر این صورت مشکلات و آسیب های جدی را موجب می شود.

اگر می خواهید نصب شیشه دودبند به درستی و اصولی انجام شود بهتر است از نصاب حرفه ای و متخصص بهره ببرید تا طول عمر و مدت استفاده از آن را نیز بالا ببرید.

تعمیرات مورد نیاز برای رفع مشکلات نصب این شیشه با رگلاژ کردن و در برخی مواقع با تعویض شیشه و یراق آلات انجام می شود.

رگلاژ کردن همان تنظیم و هماهنگ سازی قطعات و یراق آلات مختلف شیشه سکوریت و تعمیر آن در صورت نیاز است.

توجه داشته باشید که تعمیر و نگهداری شیشه دودبند هم باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود چون ممکن است ضرر مالی و جانی به همراه داشته باشد.