شیشه ضدگلوله
تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی قسمت ۳
2020-07-25
پله شیشه ای
پله شیشه ای
2020-09-21
شیشه ضدگلوله
تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی قسمت ۳
2020-07-25
پله شیشه ای
پله شیشه ای
2020-09-21

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای به دو شکل نرده تمام شیشه ای و نرده تلفیقی شیشه و فلز عرضه می شود. نرده کامل شیشه ای از یک لایه پی وی بی با ضخامت های 1/5 میلی متر و 0/76 میلیمتر با دو عدد جام شیشه ای در ضخامت های 5 تا 10 میلی متر ساخته و اجرا می شود.

نرده تمام شیشه به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی در ساختمان ها دارد. نرده تلفیقی که از متریال چوب و شیشه یا استیل و شیشه سکوریت ساخته شود قیمت کمتری نسبت به نرده کاملا شیشه داشته و برای ساختمان های کم تردد مناسب است.

شیشه به دلیل شفافیت ذاتی  که دارد، موجب افزایش نور محیط شده، ظاهر مدرن و زیبایی به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان می دهد. درواقع این نرده نوع جدیدی از نرده های محافظ است.

پنل های شیشه ای در این محصول عبارتند از نرده شیشه ای با سیستم فیکس پوینت، سیستم اسپیگات، سیستم یو چنل روی کار و دفنی، پایه های عمودی و بست شیشه گیر و اسپایدری که در راه پله و بالکن با استاندارد مشخصی اجرا می شود.

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله سیستم بسیار ایمن است و شیشه دچار پوسیدگی نمی شود، نرده های شیشه ای محکم، بادوام و قابل اعتماد هستند.

نرده شیشه ای راه پله که نصب و اجرای آن به شکل یک دیواره محافظ است برای فضای بالکن، روف گاردن و تراس نیز کاربرد دارد و از نرده شیشه ای اکسپوز استفاده می شود.

نرده شیشه ای پله گرد

نرده شیشه ای پله گرد یکی از گران ترین انواع  نرده است، نصب نرده شیشه ای روی پله گرد به دو روش اجرا می شود، نصب به شکل فیکس پوینت کنار کف پله و شاسی پله گرد و نصب از طریق یو چنل روی شاسی پله پیچ.

نرده شیشه ای پله گرد با سیستم یوچنل به این صورت است  شیشه داخل یوچنل قرار گرفته، محکم می شود و نصب راحت تری نسبت به روش فیکس پوینت دارد.

تنظیم ارتفاع نرده شیشه ای پله گرد راحت تر است و کار تمام شده زیباتر می شود. نرده شیشه ای پله گرد یا پله پیچ به فضای داخلی شما نمای زیبا و لاکچری می دهد.

نرده شیشه ای راه پله گرد

نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن یک محافظ شفاف و شیشه ای است که به صورت گارد بدون درز و یک پارچه به افزایش ایمنی و زیبایی نمای بالکن کمک می کند.

نرده شیشه ای بالکن که فضایی مسقف است از یک سمت رو به فضای خارجی ساختمان و از سوی دیگر رو به نرده یا دیواره کنار بالکن دارد.

بهترین انتخاب برای نرده بالکن نرده شیشه ای است، چون بالکن از یک سمت یا سه سمت روبه فضای بیرونی باز می شود و برای رعایت ایمنی و تامین سلامت ساکنین ساختمان های بلند مرتبه یک امر اساسی و مهم است.

بهترین مدل نرده شیشه ای بالکن سیستم اکسپوز رو کار و دفنی است که با شیشه های ضد ضربه و نشکن از نوع کریستال و شفاف یا مات با رنگ های مشکی و سفید ساخته می شود.

نرده شیشه ای بالکن

قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده و اجرای کف پله شیشه ای بسته به نوع پروژه می تواند متفاوت باشد. ضخامت شیشه های لمینت به کار رفته در پله و تعداد آن ها روی قیمت تاثیر گذار هستند.

متراژ نهایی و تمام شده شیشه لمینت و نوع اتصالات به کار رفته در آن نیز از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت نرده شیشه ای و کف پله شیشه ای هستند.

اگر بخواهید از نرده شیشه ای و کف پله شیشه ای استفاده کنید باید بدانید قیمت تمام شده نرده شیشه ای به متراژ شیشه های سکوریت بستگی دارد.

در صورتی که می خواهید از شیشه به عنوان نرده و حفاظ در راه پله استفاده کنید می توانید قیمت شیشه سکوریت و نصب و اجرا را از کارشناسان فروش دماوند گلس بپرسید.