شیشه های خود تمیز شونده
همه چیز درباره شیشه های خود تمیز شونده
2021-06-22
شیشه ضد گلوله
ساخت شیشه ضد گلوله
2021-07-10
شیشه های خود تمیز شونده
همه چیز درباره شیشه های خود تمیز شونده
2021-06-22
شیشه ضد گلوله
ساخت شیشه ضد گلوله
2021-07-10

درب شیشه ای انواع و کاربرد آن

کاربرد درب شیشه ای

درب شیشه ای به نوع آن بستگی دارد و شامل درب اسپایدری، درب کشویی، درب ریلی، درب لولایی، درب توکار، درب اتوماتیک و درب آکاردئونی یا تاشو می شود.

در بین درب های شیشه ای دستی متنوع ترین و پراستفاده ترین آنها، درب های سکوریت شیشه ای است چون فضای کمی اشغال می کند و برای خانه ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است.

درب های شیشه ای تنوع زیادی دارند و از آنجا که اصلی ترین ورودی ساختمان محسوب می شوند، دو مدل درب دستی لولایی و درب ریلی علاوه بر ایجاد امنیت، در زیبایی دکوراسیون نیز موثرند.

این درب ها دستی ریلی روی ریلی حرکت می کند که فقط از نظر باز و بسته شدن با درب شیشه ای لولایی تفاوت دارد.

این مدل درب هنگام باز و بسته شدن دیگر نیازی به گردش درب ندارد، بنابراین به فضای کمتری برای باز و بسته شدن نیاز دارد.

قیمت درب شیشه ای

قیمت درب کشویی شیشه ای دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک آن از هزینه کمتری برخوردار است که دلیل عمده آن استفاده از موتور و اتصالات مربوط به آن است.

برای بررسی و محاسبه دقیق قیمت درب شیشه ای و انواع مدل های دستی و اتوماتیک آن می توانید با شرکت دماوند گلس در تماس باشید تا راهنمایی های لازم توسط کارشناسان ارائه شود.

نصب درب شیشه ای

نصب درب شیشه ای کشویی دستی و اتوماتیک متفاوت است و این تفاوت در نصب موتور و اپراتور است که برای درب شیشه ای کشویی اتوماتیک است و باز و بسته درب به صورت اتوماتیک انجام می شود.

نصب این درب ها دستی لولایی با لولا مهار شده است و عمل باز و بسته شدن درب شیشه ای دستی، توسط لولاها، کنترل و مدیریت می شود.

این درب ها دستی لولایی فضای نسبتا زیادی را برای باز و بسته شدن اشغال می کند و برای فروشگاه ها پیشنهاد نمی شود.

برخی افراد با این مدل درب آشنایی ندارند و برای باز کردن با فشردن درب موجب خارج شدن درب از ریل و آسیب دیدن درب می شوند.

در صورتی که بخواهید درب به صورت کامل بسته شود از درب شیشه ای دستی لولایی استفاده کنید، زیرا دستی ریلی به دلیل وجود ریل و چرخ می تواند خود به خود حرکت کند.

درب شیشه ای

درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی با هزینه ای مناسب و یراق آلات زیبا بسیار پرطرفدار است. باید به پروفیل ریل مقاوم در برابر سایش وهمچنین قلطک های مقاوم و خاص توجه داشته باشید.

بی صدا بودن، مخفی بودن غلطک ها به داخل اپراتور و اینکه شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد، ویژگی های قابل توجهی است که محبوبیت این نوع درب را افزایش داده است.

این درب ها دو نوع فریم دار و فریم لس موجود است که در نوع فریم دار شیشه ها عموما در یک فریم U که از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته شده است، قرار می گیرند.

درب کشویی شیشه ای از شیشه سکوریت و ریل کشویی تشکیل شده است و باز و بسته شدن درب به سادگی با حرکت روی یک مسیر افقی چپ به راست حرکت می کند.

قیمت درب کشویی شیشه ای دستی براساس متراژ شیشه به کار رفته، نوع فریم، ریل و سایر قطعات در نصب درب شیشه ای محاسبه می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک مدت زیادی نیست که زینت بخش ورودی اداره ها، بانک ها، مغازه ها و ساختمان های کشور است.

این درب ها با جلوگیری از تلفات انرژی، آسایش بیشتر و مدرن سازی و زیبا سازی اماکن نصب می شوند.

برای نصب درب های اتوماتیک شیشه ای شرکتی را انتخاب کنید که کاملا شناخته شده باشد یا رزومه قوی برای تکمیل کار شما داشته باشد تا در طول عمر استفاده از این درب ها دچار مشکل نشوید.

این نوع درب از دو جزاصلی  و موارد جانبی دیگر تشکیل شده است که شامل اپراتور درب اتوماتیک، فریم و شیشه درب، شاسی کشی، حمل و نصب، کتیبه شیشه سکوریت، لوازم جانبی مانند باتری ups، قفل برقی و…می شود.

نصب درب شیشه ای اتوماتیک با سنسورهای حرکتی یا حساس به وزن انجام می ‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب را کنترل کند. میزان این حساسیت توسط نصاب تنظیم می ‌شود.

مدل‌های این نوع درب شامل درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، تلسکوپی، لولایی، نیم‌ دایره‌ای، تمام گرد و تاشو است.