درب شیشه ای ورودی خانه
درب شیشه ای ورودی خانه در طراحی داخلی
2020-11-21
نورگیر سقفی در خانه
2021-01-10
درب شیشه ای ورودی خانه
درب شیشه ای ورودی خانه در طراحی داخلی
2020-11-21
نورگیر سقفی در خانه
2021-01-10

درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی

درب شیشه ای سرویس بهداشتی

درب شیشه ای سرویس بهداشتی و درب شیشه ای حمام به علت زیبایی خاصی که ایجاد می کنند بسیار مورد توجه سازندگان و مالکان خانه ها قرار گرفته است و معمولا مات یا طرح دار هستند.

درب شیشه ای مانند درب های فلزی محدودیت برای شستشو ندارد بنابراین گزینه بهداشتی و مناسبی برای درب سرویس بهداشتی و حمام هستند.

درب شیشه ای سرویس بهداشتی قابلیت شستشو به دفعات و حتی با مواد ضد عفونی کننده را دارد بدون اینکه آسیب ببیند و معمولا در مراکزی مانند بیمارستان ها  و درمانگاه ها که باید همیشه تمیز باشند از این درب ها استفاده می کنند.

درب شیشه ای سرویس بهداشتی علاوه بر نگهداری و تعمیر آسان می تواند ظاهری مدرن و لوکس برای سرویس بهداشتی خانه ایجاد کند.

درب سرویس بهداشتی

درب شیشه ای حمام

درب شیشه ‌ای حمام یکی از کاربردهای شیشه در طراحی داخلی خانه است، در دکوراسیون مدرن به جای این که فضای حمام را با کشیدن دیوار گچی و گذاشتن یک درب چوبی، از اتاق خواب و مانند آن جدا کنند، از یک دیوار و یک درب شیشه‌ ای استفاده می شود.

روی شیشه درب شیشه ‌ای حمام به وسیله سندبلاست، با طرح ‌های مختلف و زیبا مات می شود یا به جای آن از شیشه‌ های ساتینا مات کامل کارخانه ‌ای) استفاده می ‌شود تا فضای داخل حمام از بیرون به صورت واضح قابل دیدن نباشد.

درب شیشه ای حمام به صورت صاف یا گرد اجرا می‌شود و روش اجرای آن مانند کابین دوش های صاف یا گرد (قوس دار) ماست. کابین ها به شکل کابین دوش شیشه ای فریم دار ریلی صاف، فریم دار ریلی گرد، فریم لس لولایی صاف و فریم لس ریلی صاف هستند.

درب شیشه‌ ای حمام به شکل مربع مستطیلی یا 135 درجه (زاویه دار) نیز اجرا شود که روش اجرای آن مانند کابین دوش های مربع مستطیلی و 135 درجه (زاویه دار) است.

درب حمام

نصب درب شیشه ای حمام

نصب درب شیشه ای حمام برای این است که از حمام رفتن لذت ببرید و در ماه های گرم سال که بیشتر به حمام نیاز دارید با کابین‌ یا پارتیشن حمام و نصب درب شیشه ای اسلایدراز كمترين فضا محیطی شیک و مدرن داشته باشيد.

نصب درب‌ شیشه‌ ای حمام به سرعت درحال توسعه بوده و قیمت شیشه حمام با طرح‌ های متنوع ارزش این را دارد که در فضاهای گوناگون حس جدیدی از زیبایی و طراوت خلق کنید.

از درب شیشه ای برای درب سرویس بهداشتی و حمام که از پارتیشن حمام استفاده می کنند استفاده می شود که معمولا از شیشه سکوریت با کیفیت ساخته شده و برای زیبایی بیشتر درب شیشه ای حمام می توان طرحی را با سندبلاست شیشه روی آن ایجاد کرد.

نصب درب شیشه ای حمام به صورت فریم لس به صورت 180 درجه به یک سمت قابلیت بازشو دارد و این لولاها از متریال آلومینیوم و استیل ساخته شده اند و با توجه به نوع کاربری از مدل متناسب استفاده خواهد شد.

درب حمام

مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی

از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی این است که امکان نگهداری و نظافت آسان دارد، چون قابل شستشو بوده و جرم گریزی شیشه قابل توجه است.

شفافیت و کیفیت سطح بسیار بالاتر نسبت به متریال های دیگر و همچنین تنوع رنگ و بافت های متفاوت با توجه به خواسته طراحان از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی است.

درب شیشه ای به صورت فریم لس نسبت به عبور صدا عایق خوبی است و لولاها در این سیستم از نوع لولاهای حرفه ای درب های شیشه ای هستند.

از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی این است که رنگ پروفیل ها و مدل شیشه متنوع است و امکان نصب انواع شیشه های رنگی دکوراتیو و شیشه های سکوریت لمینت برای ایجاد مانع دید داخلی روی درب وجود دارد.