شیشه تزئینی
شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی
2020-09-28
حفاظ-شیشه-ای-تراس-بالکن
طراحی حفاظ شیشه ای تراس
2020-10-15
شیشه تزئینی
شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی
2020-09-28
حفاظ-شیشه-ای-تراس-بالکن
طراحی حفاظ شیشه ای تراس
2020-10-15

دیوارپوش شیشه ای و کاربرد آن در ساختمان

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای به خصوص با شیشه رنگی بیشتر برای پوشاندن فضاها و محیط های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون و بازسازی محسوب می شود.

دیوارپوش شیشه ای انواع گوناگونی دارد و قابلیت اجرا در فضاها و مساحت های مختلف را داشته، قابلیت نظافت و شستشو، ضد ضربه و حرارت شدن یا سکوریت شدن را دارد و موجب بزرگتر جلوه دادن فضا با رفلکت بیشتر می شود.

دوام و ماندگاری بالا، آنتی یو وی بودن و تنوع رنگ را در برخی انواع دیوارپوش شیشه ای می توان یافت که براساس کارآیی و سلیقه نوع مناسب آن قابل نصب و اجراست.

دیوار یکی از عناصر مهم در دکوراسیون محسوب می شود و استفاده از این دیوارپوش تغییر هیجان انگیزی است و می تواند فضای زیبا و جذابی را ایجاد کند.

دیوارپوش شیشه ای

نصب دیوارپوش شیشه ای

نصب دیوارپوش شیشه ای برای پوشاندن دیوارها ایده ای نو و جذاب است که روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

شیشه دارای قابلیت زیادی در رنگ پذیری و طرح پذیری است و در دکوراسیون و تزئین دیوار جلوه‌ زیبا و بی نظیری ایجاد می کند. شما با نصب دیوارپوش شیشه ای فضایی کاملا هیجان انگیز و خاص خلق می کنید.

برای ایجاد یک دکوراسیون خلاقانه از شیشه‌ های رنگی و نصب دیوارپوش شیشه ای دیوارهای داخلی را ظاهری شگفت انگیز بدهید. این خلاقیت فضا را از یکنواختی در می‌آورد و باعث ایجاد نشاط بیشتر در محیط نیز می‌ شود.

شیشه دارای قابلیت انعکاس نور و تصویر است و می ‌تواند فضاهای کوچک و دلگیر را به شکلی بزرگتر و دلبازتر نمایش دهد، با نصب دیوارپوش شیشه ای در بخش های مختلف خانه یا محل کار هر رنگ و طرح را می توان اجرا کرد.

دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای

قیمت دیوارپوش شیشه ای در مرحله تولید و اجرا نسبت به کاشی بالاتر است و استفاده از رنگ های فلزی مانند نقره، مس یا طلا نسبت به رنگ های دیگر گران تر می باشد.

قیمت دیوارپوش شیشه ای به نوع و جنس شیشه و همچنین ابعاد دیوار بستگی دارد و اگر از شیشه رنگی استفاده شود، افزایش قیمت طبیعی است.

برای نصب دیوارپوش شیشه ای اجرت مشخصی در نظر گرفته و براساس متر مربع محاسبه می شود و این مبلغ به قیمت دیوارپوش شیشه ای اضافه می شود.

برای استعلام قیمت دیوارپوش شیشه ای باید ابعاد و مساحت مورد نظر را به کارشناسان صنایع شیشه دماوند اعلام کرده و براساس محاسبات دقیق اطلاعات کافی را دریافت کنید.

دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای در عین حال که بسیار زیبا و لوکس هستند، دارای نصب و نگهداری آسان و سریع نیز هستند و با خاصیت ضدخش و سبک بودن کاربری های فراوانی دارند.

انواع مختلف دیوارپوش شیشه ای شامل دیوارپوش شیشه ای اداری، دیوارپوش حمام، دیوارپوش فروشگاهی و دیوارپوش بین کابینت می باشند.

با استفاده از انواع دیوارپوش شیشه ای اداری می‌ توان محیط های اداری را زیباتر و مدرن ‌تر طراحی کرد. از انواع دیوارپوش‌ شیشه ای برای جداسازی فضای فروشگاهی نیزاستفاده می شود.

انواع دیوارپوش شیشه ای قابلیت شستشو داشته، عایق صدا و حرارت، ضد باکتری بوده و رنگ و طرح این دیوارپوش ها را می ‌توانید با فضای مورد نظرتان هماهنگ کنید.

دیوارپوش بین کابینتی را می توان به دیوار پشت سینک، گاز یا هر جای دیگر آشپزخانه بچسبانید و هر رنگی متناسب با محیط و فضای داخلی انتخاب کنید.

انواع این دیوارپوش برای حمام از نفوذ آب و رطوبت به دیوارها جلوگیری می ‌کند. این نوع دیوارپوش‌ از متریال ‌های مختلفی ساخته می ‌شوند که ضد آب بوده و دارای تنوع در رنگ و مدل‌ هستند.