شیشه مات
شیشه مات
2020-10-19
شیشه نسوز
شیشه نسوز
2020-10-31
شیشه مات
شیشه مات
2020-10-19
شیشه نسوز
شیشه نسوز
2020-10-31

شیشه حمام

شیشه حمام معمولا از جنس سکوریت یا لمینت است و به صورت دور دوشی یا اتاق دوش در مدل‌های مختلف فریم دار، فریم لس با درب کشویی، لولایی یا سه لته تولید و اجرا می شود.

شیشه حمام اطراف دوش روی زیردوشی یا کف حمام نصب می‌ شود تا مانع از خیس شدن سایر قسمت‌های حمام شده، گرما را نگه داشته و از ورود باکتری‌ها به سایر قسمت‌های حمام جلوگیری کند.

شیشه حمام شامل کابین دوش شیشه‌ ای می شود که می تواند به شکل لولایی، ریلی باشد یا کابین دوش شیشه ‌ای پارتیشنی و دیوایدر شیشه ‌ای در حمام نصب و اجرا شود.

کابین دوش یا دوردوشی شیشه ای دارای مدل‌ ها، طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف بوده و براساس فضای حمام شما طراحی، تولید و اجرا می شود.

شیشه حمام همراه با یراق آلات و فریم ضد آب و ضد زنگ از جنس استیل، برنج یا پلاستیک فشرده اجرا و نصب می شود. گاهی برای زیبایی و جلوه بیشتر از شیشه‌ های ساده یا رنگی شفاف یا مات نیزاستفاده می شود.

شیشه حمام

نصب شیشه حمام

نصب شیشه حمام به شکل دور دوشی شیشه ای روی وان و جکوزی نیز نصب می شود که علاوه بر زیبایی و ایجاد دکوراسیون مدرن، مزایای فراوانی هم دارد.

شما می توانید با نصب شیشه حمام از کمترین فضای خانه برای زیبایی و تغییر دکوراسیون استفاده بهینه کنید و یک حمام شیک و مدرن داشته باشید.

برای ایجاد دکوراسیون متفاوت و جذاب در سرویس بهداشتی و حمام و جداسازی فضای اتاق از حمام یا سرویس های بهداشتی بهترین روش نصب شیشه حمام است.

برای جداسازی سرویس بهداشتی از حمام می ‌توان با نصب شیشه حمام یا درب شیشه ‌ای فضایی پرنور و درخشان ایجاد کرد. شیشه با طرح برجسته گزینه ایده آلی است.

در نصب شیشه حمام می توان برای اتاق‌ مستر که حمام و سرویس بهداشتی کنار هم  قرار گرفته‌ اند از شیشه مات یا شیشه شفاف استفاده کرد.

نصب شیشه حمام

قیمت شیشه حمام

قیمت شیشه حمام به طرح و مدل آن بستگی دارد اینکه محوطه کابین دوش به شکل ربع دایره، مربع و مستطیل باشد یا دارای یک یا چند پنل باشد.

نوع شیشه ای که برای کابین دوش می خواهید، اندازه و ابعاد آن و اینکه شیشه معمولی، شیشه های چند لایه و شیشه های پوشش داده شده  را انتخاب می کنید روی قیمت شیشه حمام تاثیرگذار است.

قیمت شیشه حمام به عواملی مانند طرح های مختلف نیز بستگی دارد از قبیل شیشه های شفاف، شیشه های مات، شیشه های بارانی، شیشه ریخته‌ گری و شیشه های رنگی که  عرضه می شوند.

یراق آلات مصرفی در شیشه حمام می تواند قیمت آن را تعیین کند. قیمت شیشه‌ حمام با درب لولایی یا حمام با یراق‌آلات درب اسپایدری متفاوت است.

معمولا قیمت شیشه حمام با یراق‌آلات استیل و ضخامت شیشه های استاندارد 4 میلی متر، 5 میلی متر، 6 میلی متر و 8 میلی متر تعیین می شود.

قیمت شیشه حمام

مزایای شیشه حمام

از مزایای شیشه حمام این است که شیشه سکوریت مصرفی برای درب شیشه ای ضخامت 10 میلی متری دارد و برای فضاهای کوچک و متراژ پایین بسیار مناسب است.

از مزایای دیگر شیشه حمام این که پنل های سرویس بهداشتی و حمام جابه جایی راحت و به صرفه دارند و با صرف زمان و هزینه‌ ای اندک این شیشه‌ ها برداشته یا جا به جا می شود.

از مهمترین مزایای شیشه حمام این است که کابین دوش‌ های شیشه‌ ای فریم ‌لس ساخته ونصب می شوند که زیبایی دوچندان داشته، فضای بسیار کمی اشغال می کنند و استحکام و مقاومت بالایی دارند.

در کابین دوش ‌های فریم ‌لس به دلیل نبود فریم، فضایی برای رشد میکروب و قارچ وجود ندارد و کاملا بهداشتی است که یکی از مزایای قابل توجه شیشه حمام محسوب می شود.