نرده شیشه ای راه پله گرد
نرده شیشه ای راه پله
2020-09-16
کفپوش شیشه ای منزل
کفپوش شیشه ای در طراحی داخلی
2020-09-24
نرده شیشه ای راه پله گرد
نرده شیشه ای راه پله
2020-09-16
کفپوش شیشه ای منزل
کفپوش شیشه ای در طراحی داخلی
2020-09-24

پله شیشه ای

پله شیشه ای باعث می شوند فضا بزرگتر، بسیار پرنورتر و زیباتر به نظر بیاید به خصوص وقتی نور طبیعی که از دو طرف به پله ها می تابد، این پله ها نمای شگفت انگیزی به فضا می دهند.

ساخت و اجرای پله شیشه ای مارپیچ به دلیل انطاف پذیری شیشه به راحتی امکان ‌پذیر است و با مقاومت بالا ساخته شده اند و دارای پایه هایی برای محافظت است.

این محصول با استفاده از جداره های شیشه و استیل به دیوار محکم شده و میخ در دیوار مخفی شده اند.

پله شیشه ای

پله شیشه ای گرد

پله شیشه ای گرد از بین سایر مدل های موجود کمترین سطح پایه ای را اشغال می کند و برای خانه ها و ساختمان های نقلی با مساحت کم ومحدود مناسب است.

این محصول را می توان با رعایت استاندارد در هر بخش از خانه پیاده سازی کرد و از فضاهای مرده ساختمان، بیشترین بهره را برای اتصال طبقات برد.

پله شیشه ای گرد برای اتصال طبقات در انواع سازه های ساختمانی با کاربرد سکونتی، تجاری و اداری و … کاربرد دارد و قابل اجرا است.

 

پله شیشه ای گرد

پله شیشه ای دوبلکس

پله شیشه ای دوبلکس در فضاهایی که دکوراسیون مدرن اهمیت فراوانی دارد و می تواند کاربرد مناسب و جذابی برای بازسازی یک فضا با ترکیب شیشه و چوب دارد.

در اجرای پله شیشه ای دوبلکس می توان از نورپردازی با نورهای سرد آبی و سفید استفاده کرد. شیشه سکوریت برای راه پله در برابر تغییرات و نوسانات دمایی و ترک خوردگی و شکستگی کف پله مقاومت بالایی دارد.

پله شیشه ای استیل

پله شیشه ای استیل نوع مدرنی از پله است که در آن ساختار اصلی راه پله از جنس متریال شیشه و نرده ها از جنس استیل است.

در پله شیشه ای استیل از نرده هایی با جنس استیل یا ترکیبی از استیل و شیشه استفاده می شود که این فرم موجب ایجاد فضایی بسیار زیبا و چشم نواز می شود.

قیمت پله شیشه ای استیل با توجه به نوع شیشه مورد استفاده در آن، ارتفاع فضای مورد نظر و تعداد کف پله، قیمت استیل و یراق آلات پله شیشه ای دوبلکس، نوع و جنس استراکچرهای به کار رفته متفاوت است.

پله شیشه ای استیل

اجرای راه پله شیشه ای

در اجرای راه پله شیشه ای از کف پله های شیشه ای به صورت فریم دار و فریم لس استفاده می شود که با نورپردازی مدرن نمای بسیار شیک و جذابی را ایجاد می کند.

برای اجرای کف راه پله شیشه ای معمولا از چند نوع شیشه استفاده می شود مانند شیشه سکوریت 10 میل و 20 میل، شیشه لمینت دو لایه خام با ضخامت 20 میل، شیشه لمینت 3 لایه سکوریت با ضخامت 30 میل که لایه وسطی بعد از لمینت شده خرد می شود.

اجرای راه پله شیشه ای با شیشه نشکن و کاملا ایمن در رنگ های مختلف از جمله شفاف، سوپر شفاف، برنز، مات، دودی، آبی و سبز انجام می شود.

پله پیچ شیشه ای

پله پیچ شیشه ای با شیشه سکوریت که دارای مقاومت ضربه ای بالایی است، طراحی و اجرا  می شود و به دلیل حمل ‌و نقل و رفت‌ و آمد زیاد، افزایش ریسک ضربه و خطر خواهد داشت.

برای جذابیت بیشتر و زیبایی در دکوراسیون می توان از شفاف بودن یا رنگی بودن شیشه استفاده کرد، شدت و رنگ نور برای نورپردازی پله پیچ شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیبایی پله پیچ شیشه ای در دکوراسیون به نوع متریال نرده نیز بستگی دارد و موضوعی کاملا سلیقه ای است. پله گرد دو محور و تک محور یا پله کنسولی نیز اجرا می شود.

در اجرای پله پیچ شیشه ای کف پله چوب یا شیشه و نرده می تواند فرفوژه یا چوبی باشد که زیبایی خاصی در فضا ایجاد می کند.  قیمت نرده و پله شیشه ای کمی گران تر از سایر متریال هاست.