انواع آسانسور شیشه ای
2020-11-14
درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی
درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی
2020-12-01
انواع آسانسور شیشه ای
2020-11-14
درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی
درب شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی
2020-12-01

درب شیشه ای ورودی خانه در طراحی داخلی

درب شیشه ای ورودی خانه

درب شیشه ای ورودی خانه مدل های متنوعی دارد ازجمله درب ورودی با شیشه شفاف، درب ورودی شیشه ای قوسی شکل، درب ورودی با شیشه مشجر، درب ورودی تمام شیشه ای، درب ورودی شیشه و چوب.

مدل های دیگرمانند درب ورودی شیشه ای تزیینی، درب با شیشه عمودی، درب شیشه ای روستیک، درب شیشه و فلز، درب شیشه و فایبرگلاس و درب  شیشه ای با طرح منحنی نیز قابل نصب و اجراست.

شیشه های استیند گلس بیشتر برای درب شیشه ای ورودی لابی در نظر  گرفته می شود.

این نوع شیشه به عنوان پنجره و جدا کننده هایی مثل پارتیشن یا سقف نورگیر شیشه ای یا به عنوان سقف کاذب شیشه ای هم کاربرد فراوان دارد.

درب شیشه ای خانه مدل مینیمال درب چرخشی است که علاوه بر ورودی ساختمان پنجره ای سراسری هم محسوب می شود و می تواند به سمت منظره حیاط قرار بگیرد.

درب شیشه ای ورودی خانه

درب شیشه ای ورودی ساختمان

درب شیشه ای ورودی ساختمان معمولا درب های بزرگ شیشه ای است که معمولا در ساختمان های ویلایی و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

درب شیشه ای ساختمان معمولا در فضای میانی قرار می گیرد و از آن به عنوان درب اصلی استفاده نمی شود.

درب شیشه ای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند نمای یک ساختمان و معماری آن روی زیبایی و لاکچری بودن طراحی داخلی و دکوراسیون تاثیر دارد.

درب ورودی و لابی یک ساختمان در نگاه اول نوع معماری و دکوراسیون خانه را نشان می دهد و در ساختمان های لوکس به این موضوع توجه ویژه ای شده است.

درب شیشه ای ورودی خانه

درب شیشه ای ورودی منزل

درب شیشه ای ورودی منزل مدل تاشو برای ساختمان هایی که فضای محدود دارند بسیار مناسب است و از این نوع درب می توان در محل هایی که ورود و خروج زیاد انجام می گیرد، استفاده شود.

ساختار درب های تاشو شبیه به درب های اتوماتیک لولایی است با این تفاوت که در درب های تاشو، هرلت به دو قسمت تقسیم و به یکدیگر متصل شده اند.

درب شیشه ای منزل مدل اتوماتیک کشویی یا تلسکوپی به صورت خطی باز و بسته می شود. استفاده از درب های تلسکوپی در مواردی که نیاز است تا درب عرض زیادی را پوشش دهد بسیار مناسب است.

قیمت درب شیشه ای منزل به موارد مختلفی از جمله نوع فریم شیشه، پهنای درب و … بستگی دارد.

عامل دیگر تعیین کننده قیمت درب شیشه ای شکل ظاهری و نوع و قدرت موتور آن است، درب شیشه ای منحنی گران تر است.

درب شیشه ای ورودی

درب شیشه ای معمولی

درب شیشه ای معمولی ظاهری ساده و معمولی دارد و شیشه آن نیز براساس نیاز، سلیقه و فضای مورد نظر می تواند ساده و معمولی یا از نوع شیشه سکوریت باشد.

درب شیشه ای معمولی در انواع مختلف بسته به کاربرد و استفاده اش در سایز های مختلف تولید می شود و مطابق با سایز و نوع  دارای قیمت مختلفی است.

درب شیشه ای معمولی یا ساده درب غیراتوماتیک نیز نام دارد و این درب ها با ریل به صورت کشویی یا با لولا به صورت دستی باز می شوند.

اگر نیاز به درب ریلی دارید بهتر است از نوع اتوماتیک آن استفاده شود. شاید هزینه نصب و اجرای درب اتوماتیک از درب شیشه ای معمولی بیشتر است ولی در درازمدت توجیح اقتصادی دارد.

درب اتوماتیک به صورت خودکار بسته شده و مانند درب ساده باز نمی ماند و این مزیت در ماه های سرد سال از خروج هوای گرم جلوگیری کرده و در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

همچنین در تابستان نیز از خروج هوای خنک جلو گیری می کند.